فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۶۲۰۷
انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲

روحانی در اجلاس مونیخ شرکت نمی‌کند

رئیس‌جمهور پس از اجلاس داووس به تهران می‌آید و در اجلاس امنیتی مونیخ شرکت نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح فردا چهارشنبه جهت شرکت در اجلاس داووس عازم سوئیس می‌شود.

پیش از این گفته شده بود که رئیس‌جمهور پس از اجلاس داووس جهت شرکت در اجلاس امنیتی مونیخ عازم آلمان می‌شود با این حال اخبار جدید و پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که روحانی برنامه‌ای برای سفر به آلمان ندارد و پس از اتمام برنامه‌های وی در سوئیس، به تهران برمی‌گردد.

احتمالاً محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پس از اجلاس داووس به نمایندگی از دولت یازدهم عازم آلمان می‌شود و در اجلاس مونیخ شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور را در سفر دو روزه به سوئیس بیژن زنگنه وزیر نفت، محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور همراهی می‌کنند.
برچسب ها: روحانی ، مونیخ ، سوئیس
ارسال به دوستان
مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز