فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۹۰۴۶
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۲

پمپ‌ بنزین های تهران از مدار خارج شد!

عصر ایران
این جایگاهها که در نقاط مرکزی شهر واقع شده اند در مراجعه مردم برای سوخت گیری اعلام می کنند که قطعی سرور موجب شده امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت و سوخت گیری خودروها وجود نداشته باشد.
تسنیم: صبح امروز برخی جایگاههای عرضه بنزین در سطح پایتخت از عرضه این سوخت خودداری می کردند و دلیل این اقدام را امکان پذیر نبودن سوخت گیری به دلیل قطعی شبکه کارت هوشمند اعلام کردند.

گزارش های مردمی از سطح پایتخت حاکی از این است که از ساعتی پیش برخی جایگاههای عرضه بنزین در سطح شهر تهران امکان عرضه این سوخت را ندارند.

این جایگاهها که در نقاط مرکزی شهر واقع شده اند در مراجعه مردم برای سوخت گیری اعلام می کنند که قطعی سرور موجب شده امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت و سوخت گیری خودروها وجود نداشته باشد.

در حال حاضر 17 جایگاه عرضه بنزین در مرکز شهر تهران، 35 جایگاه در ناحیه جنوب این شهر، 33 جایگاه در غرب پایتخت، 30 جایگاه در شرق شهر تهران و 26 جایگاه در شمال شهر تهران عرضه بنزین در این کلانشهر را برعهده دارند.

علاوه بر این 25 جایگاه عرضه بنزین در ناحیه شهرری نیز در آمار جایگاههای شهر تهران جای می گیرند.
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟