فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۲-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۴۱۶۸
انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۲-۱۲-۱۳۹۲

قرص ویتامین نخورید

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد که استفاده از قرص های ویتامین مانع بیماری های مزمن یا مرگ نمی شوند و بهتر است از آنها پرهیز شود.

به گزارش ایرنا از شبکه خبری بی بی سی ، سال هاست که بسیاری از مردم قرص های ویتامین مصرف می کنند با این فرض که برای سلامتی شان مفید است اما این نگاه به تدریج زیر سوال رفته است.

کارگروه خدمات پیشگیری در آمریکا متشکل از پزشکان، پرستاران و دانشمندان اعلام کرده است که شواهد نشان می دهد که خوردن این قرص ها برای کسانی که وضع سلامتی خوبی دارند و از لحاظ مواد لازم بدن کمبود خاصی ندارند، فکر خوبی نیست.

الیسون سیلوتسکی استادیار مهمان در دانشگاه جورج واشنگتن در این مورد گفت : مردم باید یک رژیم غذایی سالم و متوازن را دنبال کنند، این رژیم غذایی باید شامل میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی باشد.

به گفته وی توصیه های تازه این کارگروه در مورد مصرف نکردن ویتامین ها برای افراد سالم است . آنهایی که هیچ گونه کمبودی در زمینه مغذی ها ندارند. بنابراین برای کسانی که کمبود مغذی دارند یا باردار هستند و یا با خطرات دیگر روبرو هستند، این توصیه ها صدق نمی کند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قرص ، ویتامین ، سلامتی
ارسال به دوستان
یاد دیوگو ژوتا بر بازوبندهای ستاره‌های پرتغال گفت‌وگوی تلفنی پوتین و ترامپ کتاب شعر جدید محمدرضا شفیعی‌ کدکنی منتشر شد دلیل عدم استفاده لامین یامال از شماره ۱۰ در جام جهانی بانک ملی: اختلال موقت بوده و به زودی رفع می شود اعلام زمان خاکسپاری شهرزاد جواهری بازیگر «زیر آسمان شهر» حضور دوباره پرویز پرستویی در تئاتر سید مجید موسوی: از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر می‌اندازد دوری کنید ادعای اسرائیل درباره ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله آماده‌باش اسرائیل برای حملات موشکی ایران پزشکیان: مذاکرات با مصوبه شورای عالی امنیت و تأیید رهبری است / رهبر شهید نیز مجوز مذاکرات عزتمندانه را صادر کرده بودند بازگشت سرمربی برزیلی پرسپولیس به تهران ترامپ: اسرائیل نباید به بیروت حمله می‌کرد/ داریم صلح می کنیم، خرابش نکنید داستان شگفت‌انگیز جوان‌ترین گلزن استرالیا در جام جهانی ادعای وزیر جنگ آمریکا: در مسیر امضای توافق با ایران هستیم