فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۴۵۷۷
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۲

پیشنهاد مدیر عامل رایتل به اپراتورهای دیگر

 
 
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور گفت: هزینه هایی که توسط رایتل، همراه اول و یا ایرانسل برای احداث سایت جدید صرف می شود نهایتا از جیب ملت است که با اجرای سایت شیرینگ می توان در صرف هزینه های مستقل اپراتورها صرفه جویی کرد و این هزینه ها را صرف توسعه مسائل دیگر نمود.
 
مهندس سید مجید صدری پیرامون سایت شیرینگ (استفاده مشترک اپراتورهای تلفن همراه از سایت های BTS) ، گفت: برای آنکه بتوانیم با دو اپراتور همراه اول و ایرانسل "سایت شیرینگ" داشته باشیم پیشنهاداتی را به این اپراتورها ارائه داده و منتظر پاسخ انها هستیم.
وی ادامه داد: "سایت شیرینگ" نکته ای است که می تواند به هر دو طرف کمک کند.

صدری خاطرنشان کرد: برای احداث سایت جدید با عوامل متعددی از زیباسازی شهر گرفته تا ممانعت های مردمی و حتی گرفتن مجوزهای خاص مواجه ایم. در این راستا در تلاشیم تا با دو اپراتور دیگر برای سایت شیرینگ به جواب برسیم که طبیعتا این موضوع به توسعه ملی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل اپراتور سوم تاکید کرد: ما قبول کرده ایم تا حداقل بخشی از هزینه سایت های دو اپراتور دیگر را به صورت سالیانه پرداخت نماییم و از این امکان به صورت مشترک استفاده کنیم؛ چرا که طبیعتا این موضوع می تواند به زیباسازی شهر کمک کرده و باعث تسریع در روند خدمات رسانی مطلوب ما به مشترکان در جای جای کشورمان شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، هزینه هایی که توسط رایتل، همراه اول و یا ایرانسل برای احداث سایت جدید صرف می شود نهایتا از جیب ملت است که با اجرای سایت شیرینگ می توان در صرف هزینه های مستقل اپراتورها صرفه جویی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر من سایت شیرینگ یکی از عواملی است که می تواند برای استفاده بهنیه از تکنولوژی های جدید در کل کشور کمک بزرگی باشد، امیدوارم اپراتورهای همکار ما به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

صدری با ذکر مثالی عنوان داشت: برای مثال برای احداث سایت های جاده ای علاوه بر تامین برق، فراهم نمودن سایر امکانات نیز بسیار هزینه بر است، ولی ما می توانیم این شبکه را با دو اپراتور دیگر به نتیجه مطلوب برسانیم.

صدری در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون پیگیری های ما برای تحقق این مهم نتایج خوبی داشته گرچه به نتیجه مورد انتظار منجر نشده است. البته با ایرانسل به توافقات خوبی رسیده ایم و امیدواریم که بزودی قراردادی بین دوطرف امضا شود و ما بتوانیم این اقدام مهم را با ایرانسل آغاز کنیم؛ و در ادامه با همراه اول هم به نتیجه برسیم.

وی در خصوص برنامه رایتل برای توسعه سایت های جدید در سراسر کشور، گفت: ما در حال حاضر همچنان در حال ادامه روند توسعه برای سایت ها و شبکه رایتل هستیم و طبق برنامه مدون این اپراتور، توسعه ما در حال انجام است.

وی ادامه داد: در همین شهر تهران اگر با دقت مشاهده کنید، در یک مکان 3 سایت نصب شده است که این موضوع چهره شهر ما را زشت کرده است و شرکت ارتباطات شهر هم بر زیباسازی چهره شهر تاکید بسیار دارد و همواره خواسته تا در احداث سایت های جدید زیباسازی شهر مدنظر قرارگیرد، امیدوارم برای تحقق این مهم، همکاری های لازم صورت گیرد.

ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»