فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۶۴۲۱
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲

نماینده مجلس: برخی می‌خواهند ظریف را محاکمه کنیم

ماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: کم‌طاقتی برخی‌ها در قبال مفاد مذاکرات 1+5 داستان موسی و خضر را به یادمان می‌آورد.

به گزارش خبرآنلاین، جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز مجلس نهم بر خلاف مجلس اول که راه افراط را رفت، راه تفریط را در پیش گرفته و نسبت به تمام جزئیات محرمانه آن مذاکرات خواهان افشاگری است و دستگاه دیپلماسی کشور را در مظان اتهام و فشار قرار داده است، چنانچه می‌خواهند وزیر امور خارجه را محاکمه کنیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کدام منطقه دنیا مرسوم است که فرزندان خط اول سیاست خارجی را که رو در رویی دول غرب برای کسب حقوق حقه ملت ایران قرار دارند از پشت سر با تیرهای تردید و اتهام هدف بگیرند، گفت: کم‌طاقتی برخی‌ها در قبال مفاد مذاکرات 1+5 داستان موسی و خضر را به یادمان می‌آورد، مگر در نظام ولایت فقیه هر کسی حق دارد، خودسرانه آن هم در مواضع خارجی تصمیم بگیرد.

اهم سخنان نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه می آید:

     اگر امروز می‌خواهیم در فضای پرتنش سیاست بین‌الملل جایگاه شایسته جمهوری اسلامی ایران را بیابیم، با رجزخوانی، پیش‌شرط و احساسات نمی‌شود، بلکه باید متفق شد و تحت منویات رهبری با تدبیر امور را پیش برد.


     در هر کجای تاریخ جهان که مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که تهدیدات خارجی همیشه اسباب وحدت داخلی شده، اما ما را چه رسیده که در قبال تدابیر دستگاه دیپلماسی کشور، هر روز ان‌ قلت‌های عدیده‌ای را مطرح می‌کنیم، نباید در آستانه تعامل با جهان غرب، به چالش داخلی با یکدیگر سوق پیدا کنیم.


    برخی از افراد که سطح تفاوتی میان NPT و MPT نمی‌گذارند یا تعبیر کاپیتولاسیون را برای دیدارهای خانم اشتون به کار می‌برند، چرا اصرار دارند وحدت نیروهای داخلی را بر هم بزنند، نباید ناشیانه سنگ ملامت را بر پای دلسوختگانی که به فرموده مقام معظم رهبری فرزندان نظام هستند، زد.


    بترسیم از اینکه به ناگاه در مخالفت با دستگاه دیپلماسی کشورمان همسوی با دولت‌های غاصبی همچون رژیم صهیونیستی شویم، این تکرار معاهده ننگین ترکمانچای و گلستان است، نه مذاکرات ایران با 1+5.


    خانم اشتون با دو نفر دزدانه دیدار کرد، چه هیاهوهایی که به راه افتاد، آیا این هیاهوها که در رسانه‌ها به شکل گسترده مطرح شد، به نفع نظام مقتدر ماست؟ آیا ما از رد و بدل شدن سخن میان اینان باید این همه واهمه داشته باشیم؟ در همین کشور برخی از شیادان مبادرت به رانت‌خواری چند هزار میلیاردی می‌کنند و آقایان سکوت می‌کنند، اما در قبال حمایت از دستگاه دیپلماسی فریاد برمی‌دارند، عجیب است.


    بان کی‌ مون بداند هنگامی که با ایرانیان سخن می‌گوید، با شیران بیشه علم و فرهنگ چندین هزار ساله سخن می‌گوید که نمی‌توان با آنها از سر گستاخی سخن گفت و به آنها گمان بد برد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ظریف ، مجلس ، محاکمه
ارسال به دوستان
روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم