فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۶۴۲۱
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲

نماینده مجلس: برخی می‌خواهند ظریف را محاکمه کنیم

ماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: کم‌طاقتی برخی‌ها در قبال مفاد مذاکرات 1+5 داستان موسی و خضر را به یادمان می‌آورد.

به گزارش خبرآنلاین، جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز مجلس نهم بر خلاف مجلس اول که راه افراط را رفت، راه تفریط را در پیش گرفته و نسبت به تمام جزئیات محرمانه آن مذاکرات خواهان افشاگری است و دستگاه دیپلماسی کشور را در مظان اتهام و فشار قرار داده است، چنانچه می‌خواهند وزیر امور خارجه را محاکمه کنیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کدام منطقه دنیا مرسوم است که فرزندان خط اول سیاست خارجی را که رو در رویی دول غرب برای کسب حقوق حقه ملت ایران قرار دارند از پشت سر با تیرهای تردید و اتهام هدف بگیرند، گفت: کم‌طاقتی برخی‌ها در قبال مفاد مذاکرات 1+5 داستان موسی و خضر را به یادمان می‌آورد، مگر در نظام ولایت فقیه هر کسی حق دارد، خودسرانه آن هم در مواضع خارجی تصمیم بگیرد.

اهم سخنان نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه می آید:

     اگر امروز می‌خواهیم در فضای پرتنش سیاست بین‌الملل جایگاه شایسته جمهوری اسلامی ایران را بیابیم، با رجزخوانی، پیش‌شرط و احساسات نمی‌شود، بلکه باید متفق شد و تحت منویات رهبری با تدبیر امور را پیش برد.


     در هر کجای تاریخ جهان که مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که تهدیدات خارجی همیشه اسباب وحدت داخلی شده، اما ما را چه رسیده که در قبال تدابیر دستگاه دیپلماسی کشور، هر روز ان‌ قلت‌های عدیده‌ای را مطرح می‌کنیم، نباید در آستانه تعامل با جهان غرب، به چالش داخلی با یکدیگر سوق پیدا کنیم.


    برخی از افراد که سطح تفاوتی میان NPT و MPT نمی‌گذارند یا تعبیر کاپیتولاسیون را برای دیدارهای خانم اشتون به کار می‌برند، چرا اصرار دارند وحدت نیروهای داخلی را بر هم بزنند، نباید ناشیانه سنگ ملامت را بر پای دلسوختگانی که به فرموده مقام معظم رهبری فرزندان نظام هستند، زد.


    بترسیم از اینکه به ناگاه در مخالفت با دستگاه دیپلماسی کشورمان همسوی با دولت‌های غاصبی همچون رژیم صهیونیستی شویم، این تکرار معاهده ننگین ترکمانچای و گلستان است، نه مذاکرات ایران با 1+5.


    خانم اشتون با دو نفر دزدانه دیدار کرد، چه هیاهوهایی که به راه افتاد، آیا این هیاهوها که در رسانه‌ها به شکل گسترده مطرح شد، به نفع نظام مقتدر ماست؟ آیا ما از رد و بدل شدن سخن میان اینان باید این همه واهمه داشته باشیم؟ در همین کشور برخی از شیادان مبادرت به رانت‌خواری چند هزار میلیاردی می‌کنند و آقایان سکوت می‌کنند، اما در قبال حمایت از دستگاه دیپلماسی فریاد برمی‌دارند، عجیب است.


    بان کی‌ مون بداند هنگامی که با ایرانیان سخن می‌گوید، با شیران بیشه علم و فرهنگ چندین هزار ساله سخن می‌گوید که نمی‌توان با آنها از سر گستاخی سخن گفت و به آنها گمان بد برد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ظریف ، مجلس ، محاکمه
ارسال به دوستان
زیارت پزشکیان از حرم امام رضا در راه بازگشت از پاکستان علیرضا بیرانوند در رتبه دوم بهترین دروازه‌‌بانان دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی (عکس) پوستر یکصدمین بازی ملی علیرضا جهانبخش با پیراهن ایران (عکس) حسین درودیان، اقتصاد دان: خرید از آمریکا ضرری به ما نمی زند پیام تسلیت رئیس‌جمهور به دبیر شورای عالی امنیت ملی معاون وزیر ارتباطات: اختلالات بانکی ربطی به اینترنت بین‌الملل ندارد اجلاس آشتی ایران و کشورهای عربی خلیج فارس در ریاض برگزار می شود غریب آبادی خطاب به گروسی: هیاهو به کارتان نمی‌آید ۲.۳ میلیون نفر به جمع یارانه‌بگیران اضافه شدند روایت وال استریت از تنش در اتاق مذاکره ونس و قالیباف کلیپ جنجالی‌ صداوسیما برای تیم ملی از آرشیو حذف شد؟ رواج هم‌خانگی چگونه مرزهای «خانه» را در جامعه ایرانی تغییر داد؟ بزرگترین چالش مالکان گوشی‌های تاشو چیست؟ «عزاداری در صحرا» در دل کویر خوریان (عکس) هشدار جدید ترامپ درباره توقف فوری مذاکرات