فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۱۰۰
انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۳

ورود 4.5 میلیون مسافر نوروزی به هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلی های نوروز تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری چهار میلیون و 470 هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد این استان شده اند.

عباس نوروزی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و 900 هزار نفر اقامت شبانه در استان داشتند.

وی بیان کرد: به ترتیب شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، سیریک میناب، بستک و خمیر پذیرای بیشترین تعداد مسافران بوده اند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن موجب اول سفرهای نوروزی منتظر موج دوم این سفرها هستیم که از روز شنبه هفته پیش رو آغاز می شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، هرمزگان
ارسال به دوستان
تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران