فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۳۴۱۰
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۳

«حسین علیزاده»، نوازنده تار و سه‌تار، به مراسم تجلیلش نیامد

 حسین علیزاده، نوازنده شهیر تار و سه‌تار که قرار بود در جشن انجمن آهنگسازان خانه تئاتر از او تقدیر شود‌، به این مراسم نیامد.
 
به گزارش ایسنا، شامگاه 9 اردیبهشت ماه خانه هنرمندان ایران میزبان جشن انجمن آهنگسازان خانه تئاتر بود‌ که قرار بود در این مراسم از حسین علیزاده برای فعالیت‌هایی که در زمینه موسیقی دراماتیک در سینما و تئاتر داشته است تجلیل شود.
 
این هنرمند با اینکه پیش از شروع مراسم در خانه هنرمندان دیده شد، اما در مراسم تجلیلش حضور پیدا نکرد.
 
دلیل حضور نیافتن علیزاده در این مراسم توسط مجری برنامه داشتن قرار ملاقات در زمان مقرر اعلام شد.
 
این در حالی است که ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر نیز در این مراسم حضور پیدا کرد و از همه انجمن‌هایی که برای توسعه تئاتر تلاش می‌کنند قدردانی کرد.
 
بخش دیگری از این مراسم نیز به اجرای موسیقی توسط گروه‌های مختلف اختصاص داشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟