فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۳۴۱۰
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۳

«حسین علیزاده»، نوازنده تار و سه‌تار، به مراسم تجلیلش نیامد

 حسین علیزاده، نوازنده شهیر تار و سه‌تار که قرار بود در جشن انجمن آهنگسازان خانه تئاتر از او تقدیر شود‌، به این مراسم نیامد.
 
به گزارش ایسنا، شامگاه 9 اردیبهشت ماه خانه هنرمندان ایران میزبان جشن انجمن آهنگسازان خانه تئاتر بود‌ که قرار بود در این مراسم از حسین علیزاده برای فعالیت‌هایی که در زمینه موسیقی دراماتیک در سینما و تئاتر داشته است تجلیل شود.
 
این هنرمند با اینکه پیش از شروع مراسم در خانه هنرمندان دیده شد، اما در مراسم تجلیلش حضور پیدا نکرد.
 
دلیل حضور نیافتن علیزاده در این مراسم توسط مجری برنامه داشتن قرار ملاقات در زمان مقرر اعلام شد.
 
این در حالی است که ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر نیز در این مراسم حضور پیدا کرد و از همه انجمن‌هایی که برای توسعه تئاتر تلاش می‌کنند قدردانی کرد.
 
بخش دیگری از این مراسم نیز به اجرای موسیقی توسط گروه‌های مختلف اختصاص داشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه