فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۵۲۲۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۵۲۲۰
انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۳

لحظه فرود اضطراری هواپیما در زاهدان(+فیلم)

عصر ایران
هواپیمای شرکت آسمان از مبدا مشهد قرار بود ساعت 12 در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند اما به علت باز نشدن چرخها 45 دقیقه در آسمان این شهر چرخید تا سوخت هواپیما تخلیه کامل شود سپس روی باند فرودگاه به زمین نشست اما به علت انحراف به شانه خاکی باند بلافاصله با تخلیه فوری مسافران و عملیات ویژه سانحه مهار شد.


برچسب ها: فیلم ، هواپیما ، زاهدان
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۴۹
غیر قابل انتشار: ۲۱
بچه مشد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
195
از پاشیدن کف روی باند فرودگاه خبری نبود؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلت خوشه ها !
مسافرها به اندازه کافی کف کرده بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اون قرتی بازیها برای ماها نیست. تو کشورهای خارج از کشور از اون ادا اطورها در میارن!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ای آقا، انتظاراتی داری!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
تحریم بودیم نداشتیم...
دلواپس نیاش...مهم نیست ...
بخیر گزشته...
یه نفر
| Canada |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
کف کجا بود نشوندش تو خاکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
الان درد اوني كه منفي داده چيه دقيقا؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
شما از این فاصله بدونه دیدن باند؛ چطور متوجه شدی کف ریخته بودن یا نه؟
بنده خودم یه تصویر دیدم که کف ریخته بودن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
0
56
آفرين به خلبانش صد افرين
ناشناس
Turkiye
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
1
36
دلواپس این همه بی دلواپسی دلواپسانم آرزوست
ناشناس
Germany
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
1
16
این کجاش لحظه فرود بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
دوست عزیز اگه لحظه اولین تماس هواپیما با زمین ، لحظه فرود نیست پس چیه؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
15
14
من اگر جای خلبان بودم و قرار بود یک ساعت و نیم توی هوا بچرخم تا بنزین باک هواپیما تمام شود بعد فرود اضطراری کنم حتما از این فرصت استفاده میکردم میامدم فرودگاه تهران تا هم تجهیزات و کف دارند و هم به اورژانس و بیمارستانها دسترسی بهتری بود در صورت حادثه ! کاری که قبلاً کاپیتان شهبازی کرد
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
21
5
نه چون تحريم ديگه تمام شد البته برأي دوستان داخلي آمريكا!!!!!
ناشناس
China
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
1
53
ahsant bar khalaban
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
فقط باید خدا رو شکر کرد که به همه مسافران رحم کرد احسنت بر خدا با این همه لطفش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
1
10
اين هواپيما رو كمك خلبان نشونده و واقعا هم بسيار حرفه اي انجام داد
ناشناس
United States of America
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
24
ماشاا... به تمام خلبانهای ایرانی که بنظر من متبهرترین خلبان های دنیا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
18
با هواپیماهای مسخرشون چطور با جون مردم بازی میکنن!امارات و قطر که هیچی نیستن بهتر هواپیماها رو دارن ما و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
5
18
ظاهرا حتی از ماشینهای آتش نشانی و آمبولانس هم خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
14
ما که لحظه فرود رو ندیدیم .
فرزین
Thailand
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
0
0
دم خلبانش گرم جونشون رو نجات داده خواست خدا بوده نمیرند
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند