فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۸۲۴۱
انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۳

تقدیر کارگردان «قلاده‌های طلا» از لیلا حاتمی

عصر ایران
و آموخت به کسانی که با او عکس در قاب سیاست دارند تا هر گاه اشتباهی خواسته یا ناخواسته بر رنگین کمان ملت ایران قصه و غصه‌ای ایجاد کرد، نه ترس و لاف در خلوت، نه لجبازی در جلوت، بلکه با شجاعت، بزرگی و بزرگ ماندن را به میدان بیاورید.

ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» با نگارش یادداشت کوتاهی، صداقت لیلا حاتمی را در متنی که پس از اتفاقات جشنواره کن منتشر کرد، ستود.

به گزارش خبرآنلاین، متن این یادداشت به شرح زیر است:

«هو المصور

اواخر فصل بهارمان مصادف شد با حرکت سینماگر آزادمنش دیگری که بی‌تاب می‌شود، آن هنگام که جریحه‌دار شدن احساسات مردمش را مشاهده می‌کند، پس قلمش از قلبش الهام می‌گیرد و متواضعانه از حرکت ناخواسته‌اش عذرخواهی می‌کند و مهر باطل دیگری می‌زند بر انگاره‌های غیرمنصفانه نسبت به بانوان سینمای ایران و آموخت به کسانی که با او عکس در قاب سیاست دارند تا هر گاه اشتباهی خواسته یا ناخواسته بر رنگین کمان ملت ایران قصه و غصه‌ای ایجاد کرد، نه ترس و لاف در خلوت، نه لجبازی در جلوت، بلکه با شجاعت، بزرگی و بزرگ ماندن را به میدان بیاورید.

و الحق چه با صداقت و هنرمندانه به ما آموختی.

سپاس بانوی سینمای ایران، سرکار خانم لیلا حاتمی

ابوالقاسم طالبی»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟