فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۴۰۶۴۸
انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۳

اعزام ناو هواپیمابر آمریکایی به خلیج‌فارس

عصر ایران
مقامات آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند برای جلوگیری از پیش روی داعش تنها ممکن است از بمباران هوایی استفاده کنند.
وزیر دفاع آمریکا از اعزام ناوهواپیمابر «یو اس اس جورج بوش» برای حفاظت از جان اتباع آمریکایی، شهروندان عراقی و منافع آمریکا در این کشور خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا فرمان اعزام ناوهواپیمابر «یو اس اس جورج بوش» را برای «حفاظت از جان اتباع آمریکایی، شهروندان عراقی و منافع آمریکا در این کشور » صادر کرد. ناوهواپیمابر «جورج بوش» در حال حاضر در آب‌های شمال دریای عرب مستقر می باشد.

ناوهواپیمابر جورج بوش در حال حاضر در آب‌های شمال دریای عرب مستقر می باشد.

مقامات آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند برای جلوگیری از پیش روی داعش تنها ممکن است از بمباران هوایی استفاده کنند.

این ناو هواپیمابر در دسامبر 1992 وارد عملیات شد و مقر دائم آن در پایگاه یوکوسوکای ژاپن است.

وزارت خارجه عراق پیش از این با رد مداخله نظامی آمریکا در این کشور، صرفاً از دریافت کمک‌های نظامی برای مقابله با تروریست‌های داعش استقبال کرده بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی