فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۸۸۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۸۸۹۲
انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۳

آغاز جمع آوری تابلوهای پارک مطلقا ممنوع در تهران

عصر ایران
سرهنگ پرویز حسینی با اشاره به ساماندهی تابلوهای پارک مطلقا ممنوع، حمل با جرثقیل، افزود: تابلوهای پارک ممنوع غیرضروری در نقاط مختلف شهر تهران جمع آوری و در برخی معابر عمومی هم که نیاز باشد نصب می شود.
معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرایی شدن طرح جمع آوری تابلوهای غیرضروری ˈپارک مطلقا ممنوع،حمل با جرثقیلˈ در این شهر خبر داد.
 
سرهنگ پرویز حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تابلوها بنا به ضرورت تا پایان مرداد ماه در تهران تعدیل و برچیده می شوند.
 
وی با اشاره به ساماندهی تابلوهای پارک مطلقا ممنوع، حمل با جرثقیل، افزود: تابلوهای پارک ممنوع غیرضروری در نقاط مختلف شهر تهران جمع آوری و در برخی معابر عمومی هم که نیاز باشد نصب می شود.
 
وی، اضافه شدن فضای لازم برای پارک وسایط نقلیه و جلب رضایت شهروندان را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: کاهش تعداد این تابلوها در دست کار پلیس تهران قرار گرفته است.
 
سرهنگ حسینی از آغاز طرح زمان دار شدن برخی از تابلوهای پارک مطلقا ممنوع در تهران خبر داد و گفت: این طرح در برخی از معابر عمومی به اجرا درآمده است تا مردم با راحتی و آرامش بتوانند وسیله نقلیه خود را در ساعت های مجاز پارک کنند.
 
وی اظهار کرد: در برخی از خیابان های تهران همچون مناطقی از خیابان ولی عصر (عج) امکان زمان بندی شدن این تابلوها وجود ندارد و پلیس از توقف خودروها در طول شبانه روز در این مکان ها جلوگیری می کند.
 
معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از شهرداری تهران خواست اقدامات جدی تری را برای نصب تابلوهای پارک مطلقا ممنوع زماندار در نقاط مختلف شهر به عمل آورد تا شهروندان با آرامش بیشتری اقدام به توقف خودرو در این مکان ها کنند.
 
سردار اسکندر مومنی رییس پلیس راهور کشور نیز اخیرا با انتقاد از تعداد زیاد تابلوهای پارک مطلقا ممنوع در تهران و سایرکلانشهرها خواستار جمع آوری تابلوهای غیرضروری از سطح شهرها شده بود.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲۶
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Germany
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
6
108
بگویید می خواهیم پارک بان بگذاریم تا درآمدی کسب کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
4
88
برای آرامش خاطر شهروندان جمع میکنن یا برای کسب درآمد از طریق پارکومتر؟!!!
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
3
72
لابد میخوان پارک بان بذارن و از مردم پول بگیرند.
همیشه بدنبال جای پارک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
82
ببخشید میشه این برادران پارکبانو هم کم کنید آخه هرجا حتی تو کوچه ها هم میریم پارک کنیم سریع دفتر بدست بالا سرمون ظاهر میشن وپول میخوان .
عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان