فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۴۴۵۲
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۳

کادیلاک‌های بدون راننده به بازار می‌آید

عصر ایران
این شرکت اعلام کرد: این آپشنی روی خودروهای جدید کادیلاک نصب می‌شود و این نوع خودرو در تابستان سال 2016 به بازار می‌آید.
اسوشیتدپرس اعلام کرد:جنرال موتورز تابستان سال 2016 کادیلاک‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کند که قادر خواهد بود بدون راننده در آزادراهها با سرعت زیاد حرکت کند.

به گزارش فارس، جنرال موتور  قصد دارد طی دو سال آینده ماشین‌ پیشرفته‌ای به بازار بفرستد که در آزادراهها بدون راننده و با سرعت حرکت کند این خودروها امکان تبادل اطلاعات با یکدیگر را هم خواهد داشت.

این شرکت اعلام کرد: این آپشنی روی خودروهای جدید کادیلاک نصب می‌شود و این نوع خودرو در تابستان سال 2016 به بازار می‌آید.   

این گزارش در کنفرانس خودروهای هوشمند در دترویت میشیگان آمریکا اعلام شد

ماری برا از مسولان ارشد جنرال موتور آمریکا گفت: که در سیستم‌های قبلی راننده مجبور بود در رانندگی‌های طولانی مدت کارهای زیادی را انجام دهد اما در سیستم جدید تلاش می‌شود که از کارهای رانندگی کمتر شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود