فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۲۹۹۷
انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۳

پرونده حق پخش در هیات دولت بررسی می‌شود

عصر ایران
در پایان مقرر گردید برای حل این مسئله و پخش شدن مسابقات داخلی فوتبال این پرونده به هیات دولت برود.
جلسه رئیس صدا و سیما با رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌ها برای حق پخش تلویزیونی بی‌نتیجه ماند.

به گزارش فارس، بعدازظهر امروز علی کفاشیان رئیس‌فدراسیون فوتبال ایران به همراه مدیران عامل باشگاه‌ها به صدا و سیما رفتند و با عزت‌الله ضرغامی جلسه‌ای را در مورد حل شدن حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال برگزار کرد.

در این جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها از مشکلات مالی خود سخن گفتند و از رئیس صدا و سیما خواستند تا با تعیین یک مبلغ مناسب برای حق پخش مسابقات فوتبال به آنها کمک شود.

در مقابل رئیس صدا و سیما نیز از مشکلات مالی سخن گفت و تاکید کرد که در این شرایط پرداخت چنین مبلغی به فوتبال امکانپذیر نیست.

در پایان مقرر گردید برای حل این مسئله و پخش شدن مسابقات داخلی فوتبال این پرونده به هیات دولت برود.
برچسب ها: هیات دولت ، فوتبال
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت