فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۳۵۶۹
انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳

عابدینی:دوربین‌هابازورواردشوند،لیگ برترلغومی شود

عصر ایران
اگر صدا و سیما بخواهد دوربین‌های خود را با زور و اجبار وارد ورزشگاه‌ها كند، ما هم مسابقات لیگ برتر را لغو می‌كنیم
اختلافات فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش شدت گرفته است.
به گزارش خبرآنلاین؛ امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در حاشیه جلسه این هیات در جمع خبرنگاران گفت: «اگر صدا و سیما بخواهد دوربین‌های خود را با زور و اجبار وارد ورزشگاه‌ها كند، ما هم مسابقات لیگ برتر را لغو می‌كنیم.»

عابدینی در حالی این جمله را به زبان آورده كه چند روز قبل مسئولان فدراسیون و مدیران باشگاه‌ها با ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما جلسه داشتند و گفته بودند كه جلسه خوبی هم بوده. اما حالا و با گذشت چند روز  از آن جلسه، هم عابدینی در مصاحبه اش نشان داد كه مشكلی حل نشده، هم كفاشیان گفته كه سه ساعت با رئیس سازمان صدا و سیما داستان می گفته اند. این نشان می دهد مشكلات مربوط به حق پخش هنوز حل نشده و بعید است بازی‌های این هفته هم پخش شوند.
برچسب ها: صداوسیما ، دوربین ها
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت