فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۴۷۴
انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۳

افشارزاده: هیچ کم کاری از قلعه‌نویی ندیدم

عصر ایران
معتقدم عشق و علاقه‌ای که در بازیکنان قدیم دیده می‌شد، امروز مشاهده نمی‌شود. زمانیکه در باشگاه سپاهان بودم، بازیکنان با علاقه و ایمان خاصی تمرین می‌کردند اما در حال حاضر این موارد در میان بازیکنان فوتبال دیده نمی‌شود. عشق و علاقه به پیراهن و هواداران نیز کمرنگ شده است.
مدیر عامل باشگاه استقلال از برخورد با بازیکنان کم کار در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: بعد از دربی برای بازیکنانی که خواسته و ناخواسته به حرف سرمربی گوش ندادند و تمام توان خود را به اجرا نگذاشتند، تصمیم خاصی گرفته می‌شود.
به گزارش مهر، بهرام افشارزاده با اشاره به وضعیت این تیم و شرایط آندرانیک تیموریان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سعی کردیم فضای خوبی در باشگاه استقلال برای بازیکنان و کادر اجرایی فراهم کنیم. خوشبختانه تیم در آرامش ویژه‌ای به سر می‌برد و آندو نیز در تمرینات شرکت کرد.

وی افزود: معتقدم عشق و علاقه‌ای که در بازیکنان قدیم دیده می‌شد، امروز مشاهده نمی‌شود. زمانیکه در باشگاه سپاهان بودم، بازیکنان با علاقه و ایمان خاصی تمرین می‌کردند اما در حال حاضر این موارد در میان بازیکنان فوتبال دیده نمی‌شود. عشق و علاقه به پیراهن و هواداران نیز کمرنگ شده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: بین 25 تا 30 درصد پول بازیکنان داده شده و تعهدی که ما نسبت به آنها داریم، صددرصد انجام می‌شود. هفته گذشته بخشی از قراردادها را به بازیکنان دادیم و مقداری نیز هفته آینده پرداخت می‌شود. من پای حرفی که زدم، می‌ایستم و به تعهداتم عمل می‌کنم. از بازیکنان نیز خواهش می‌کنم تا موقعیت باشگاه را درک کنند و البته توان و تعهد را نسبت به پولی که می‌گیرند، در زمین به اجرا بگذارند.

وی از وجود 10 پرونده شکایت در باشگاه استقلال خبر داد و یادآور شد: این تعداد پرونده شکایت از قبل در باشگاه وجود دارد و رسیدگی به این موارد زمان زیادی از ما می‌گیرد. من زجر زیادی می‌کشم چرا باید چنین محیطی در باشگاه ایجاد شود که حواشی داخلی و کارهای از قبل مانده شرایط دشواری برای ما ایجاد کند.

افشارزاده که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، با اشاره به نتایج 6 هفته اخیر این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: من هیچ کم کاری از مربی تیم ندیدم اما در برخی موارد نمی‌توان از تمام نیروها استفاده کرد. ما با جمع بندی که داشتیم، به این نتیجه رسیدیم قلعه‌نویی خوب کار کرده و معتقدم نباید به سادگی یک مربی را تغییر داد. نظر هیات مدیره باشگاه استقلال نیز صددرصد به ماندن قلعه‌نویی در این تیم است.

وی با اشاره به برخورد با بازیکنان کم کار در تیم استقلال عنوان کرد: هنوز زمان دربی مشخص نشده که دوم یا هفتم آذر این مسابقه حساس برگزار خواهد شد. بعد از دربی برای بازیکنانی که خواسته و ناخواسته به حرف سرمربی گوش ندادند و تمام توان خود را به اجرا نگذاشتند، تصمیم خاصی گرفته می‌شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: انتظار داشتم مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به وجود چند ملی‌پوش در تیم استقلال شرایط و درخواست‌های ما را برای بازی دربی قبول می‌کردند. به هرحال من اگر جای آنها بودم، این چنین رفتار نمی‌کردم. ما باید این را بیاموزیم که به تیم رقیب احترام بگذاریم تا آنها نیز به ما احترام بگذارند.

وی با اشاره به سخنان افجه ای سخنگوی این باشگاه بیان کرد: افجه‌ای باید اطلاعات خود را از سرمربی سرپرست و یا من بگیرد چراکه در غیر این صورت سخنان وی در نظر شنوندگان غیر طبیعی خواهد بود. وی در آینده باید با مطالعه بیشتری صحبت کند و اشراف کامل به همه موارد باشگاه داشته باشد و خودش بتواند روانشناس خوبی باشد و به هواداران امید بدهد.

افشارزاده در پایان گفت: تغییر و تحولات نیم فصل نیز برای باشگاه استقلال بعد از شهرآورد پایتخت تصمیم‌گیری خواهد شد.
ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»