فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۱۱۴
انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۳

بهداد سلیمی: حمایت نباشد طلایی در کار نیست

عصر ایران
رای من خیلی سخت و دشوار بود که سرود ملی‌ام خوانده نشد. من همیشه تجسم کرده بودم که قهرمان می‌شوم و سرود ایران نیز خوانده می‌شود اما آنچه که فکر می‌کردم برعکس شد و همین موضوع باعث شد دلم بسوزد. من طلا را از دست داده بودم که خیلی حیف بود.
بهداد سلیمی پس از از دست دادن مدال طلای جهان گفت: وقتی قهرمان المپیک را دو سال کنار می‌گذارند، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی پس از پایان رقابت‌های دسته فوق سنگین درباره عملکرد خود در مسابقه‌های جهانی اظهار کرد: من یک سال و اندی کنار گذاشته شدم و آنچنان تمرین نداشتم. بنابراین فرمت بدنم به هم ریخت و شرایطم خوب نبود. زمانی هم که به عرصه رقابت‌ها بازگشتم در بازی‌های آسیایی شرکت کردم، پس از آن به اجبار در لیگ برتر وزنه زدم که خودم اصلا به این کار راضی نبودم و همین موضوع باعث شد بدنم افت کند. زمان وزنه زدن در جهانی نیز وزنه‌ها برایم سبک بود اما وقتی می‌خواستم آن‌ها را بالا بکشم دیگر توان نداشتم. من هرچه زور داشتم برای زدن وزنه‌ها گذاشتم.

سلیمی با گلایه از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان کرد: این اتفاق و از دست رفتن طلای جهان تلنگری بود برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تا ورزشکارانی مانند بهداد سلیمی را دریابند و حواس‌شان به آن‌ها باشد. در غیر این صورت مدال طلایی در کار نیست. وزارت ورزش اگر برای المپیک برزیل می‌خواهد بهداد طلا بگیرد، باید حواسش به من باشد و به قهرمانش رسیدگی کند. در واقع اگر به من رسیدگی می‌شد، مطمئن باشید طلا می‌گرفتم.

وی ادامه داد: روس‌ها به این خاطر طلای جهان را گرفتند که عنوان قوی‌ترین مرد جهان برایشان ارزش داشت و به قهرمان‌شان رسیدگی کردند اما برای ما این عنوان اهمیتی نداشت، وقتی قهرمان المپیک را دو سال کنار می‌گذارند، بعد از آن چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

سلیمی با بیان اینکه از مدال نقره خود به هیچ وجه راضی نیست، تصریح کرد: من قهرمانی را به آلبگوف تبریک می‌گویم و حتما او از من آماده‌تر بوده که توانسته طلای جهان را بگیرد اما من به هیچ وجه از مدال نقره راضی نیستم چرا که از سال 2009 تاکنون بهداد سلیمی در تمام مسابقه‌ها فقط مدال طلا گرفته است. این مدال نقره برای من اهمیتی ندارد و من را راضی نمی‌کند.

ملی‌پوش فوق‌سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که چرا بر روی سکوی قهرمانی گریه می‌کرد، بیان کرد: برای من خیلی سخت و دشوار بود که سرود ملی‌ام خوانده نشد. من همیشه تجسم کرده بودم که قهرمان می‌شوم و سرود ایران نیز خوانده می‌شود اما آنچه که فکر می‌کردم برعکس شد و همین موضوع باعث شد دلم بسوزد. من طلا را از دست داده بودم که خیلی حیف بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بهداد سلیمی
ارسال به دوستان
۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان