۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۱۸۲
تعداد نظرات: ۸۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۱۸۲
انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳
به علت نداشتن درمان قطعی و پر هزینه بودن، این بیماری یکی از دغدغه های حوزه سلامت به شمار می رود.
این روزها با فوت دو هنرمند به علت ابتلا به بیماری سرطان بازهم موضوع سرطان در محافل مورد بحث قرار گرفته است.

 بر اساس آمار ها ابتلا به سرطان روز به روز در ایران در حال افزایش است.

با وجود توسعه علم در حوزه پزشکی هنوز علت قطعی سرطان و درمان قطعی برای آن حاصل نشده و عواملی از جمله ژنتیک برایآن ذکر شده و راه هایی برای پیشگیری از آن از طریق پرهیز از دخانیات و ... بیان می شود.

 به علت نداشتن درمان قطعی و پر هزینه بودن، این بیماری یکی از دغدغه های حوزه سلامت به شمار می رود.

در کافه امروز درباره سرطان گفتگو می کنیم.

از سرطان ،پیشگیری و درمان آن چه می دانید؟

تا ساعت14 منتظر دیدگاه های شما در این رابطه هستیم.



ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۳۰
غیر قابل انتشار: ۴
ایل یاد
-
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
102
زندگی سالم در محیط زیست سالم امکانپذیر است. در محیط ناسالم نمیتوان تندرست زیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
سرطان عوامل زیادی داره ، تغذیه ، هوای ناسالم ، سم هایی که تحت عنوان مواد نگهدارنده و سموم کشاورزی هر روز میخوریم ، پارازیت های مهربان ، استرس
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
5
103
زندگی ناسالم...خودمون کشورمون رو خراب کردیم...خودمون آلوده اش کردیم، خودمون ورزش نمی کنیم، خودمون فست فود خور شدیم، خودمون دوست داریم سخت زندگی کنیم، خودمون فرهنگ درست زندگی کردن رو بلد نیستیم و ...
اگر هم میگید مسئولان این جور هستن، خودمون باعث شدیم اینا مسئول بشن
بهتره فرافکنی نکنیم، چون ملت ایران اهل فرافکنی هست و اعتراف به اشتباه براش خیلی سخته
پاسخ ها
مهرگان
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
با شما موافقم ولی باید یاد بگیریم اگه یه مسولی به اشتباه صاحب یه مقامی شد با هر شیوه ای که میتونیم وظایفش رو بهش یادآوری کنیم و راحت از کنار مسایل نگذریم و به مهارتهای زندگی اجتماعیمون بیافزاییم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
کاملا موافقم.مگر شمشیر بیخ گردنمان گذاشته اند که حتما وقت و بی وقت ، نوشابه در سفره هایمان باشد .
یک لحظه این گوشی های موبایل را حتی موقعی که خوابیدیم . خاموش نمی کنیم. مگر چند سال پیش که این گوشی ها نبود ، خبرها به یکدیگر نمی رسید؟
برای خریدی اندک و فاصله ای کم در حدود 1000 متر حتما سوار وسیله ی نقلیه می شویم . از پله استفاده نمی کنیم و حتما باید از آسانسور یا پله برقی استفاده کنیم . مسئولین موظفند برای ناتوانان زندگی شهری را آسان کنند ولی متاسفانه ، همه ی ما که توان داریم از این وسایل بیشتر از ناتوانان استفاده می کنیم .
یکی از ویژگی های بدن انسان این است که با فعالیت بیشتر ، قوی تر و سالمتر می شود ، برعکس وسایل مصنوعی که فرسوده می شوند .
حالا ما که توان داریم ، از توانمان استفاده نمی کنیم و در 30 یا 40 سالگی به انواع بیماری ها مبتلا می شویم.
هوا آلوده است . غذا آلوده است . سبک زندگی غلط است . آیا از کره مریخ آمده اند این کار ها را کرده اند یا خودمان با دست خودمان هر روز این کار ها را می کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
خودمون پارازیت بازی میکنیم
خودمون بنزین آلوده مصرف میکنیم
خودمون روی تولید مواد غذایی کارخانجات نظارت نمیکنیم
خودمون مشکل ترافیکو حل نمیکنیم
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
آقا یا خانوم ناشناس، اینها هم نتیجه انتخاب اشتباه مسئولان توسط ماست. نتیجه اشتباه ده سال پیش رو الان باید تجربه کنیم.فقط غر می زنیم، چون اعتراض درست هم بلد نیستیم. یک سوال: اگه مردم پراید نمی خریدین، آیا این کارخانه ورشکست و حذف نمی شد؟
مهرگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
مریم ... لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
مريم خانم ممكنه پرايد عامل مرگ و مير در تصادفات جاده ايي باشد ولي خداييش هنوز هيچكدام از دانشمندان ارتباط اين خودرو نگون بخت را با سرطان پيدا نكرده اند.
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اون دودهای زیبا که از اگزوز ماشینهای ناسالم بیرون میاد، یکی از عوامل زیبای سرطان های ریه و خون است.
جدا از اون منظور من از این مثال، بی توجهی خودمون به عوامل ایجادکننده سرطان بود. بخشی که ما به عنوان مردم می تونیم انجام بدیم.
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
کاملاصحیح 100% ولی باید از یه جا درست شه ، سریعترین راه برای اگاهی مردم صدا وسیماست که اونم خودش چیپس وپفک تبلیغ میکنه امیدوارم این روند اصلاح بشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
43
ایران و مردم ایران یکی از بزرگترین مخربین محیط زیست هستند و اصلا مقواه محیط زیست در ایران هیچ اهمیتی ندارد . در چنین فرهنگی باید منتظر بحران های وحشتناکی بود.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
کاملا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
56
6
سرطان ژنتیکیه شما اگر ژنهایتان سالم باشد بدترین شرایط سرطان نمیگیرید نمونه اش این که چرا اطرافیان مرتضی پاشایی که تقریبا سبک زندگی و خوراکشان مثل او بود نگرفتند؟

ژن عزیزم بسیار از خصوصیات اخلاقی و بیماریهای ما ناشی از ژنهای خراب یا جهش ژنهای خرابمان هست
یک زمانی میگفتند خدا خواسته این بچه عقب مانده یا فلج دنیا بیاد علم مشخص کرد ژن یک جد بیمار یا فلج به او منتقل شده است

باید ژن درمانی تقویت بشه و پیشگیری
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
با سلام دوست عزیز درسته که در ساختار بدنی ما ژن اصلی ترین نقش را داره ولی تنها عامل سرطان ژن نیست بلکه عوامل متعددی مثل مشکلات عصبی و تغذیه ای موجب رشد بی مورد بعضی از سلولها و در نتیجه با ایجاد توده یا گروه زیادی از یک نوع سلول در یک بخش از بدن انسان عامل ایجاد سرطان است نه فقط و فقط ژنتیک
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
53
تیتر امروز روزنامه همشهری : سرطان قابل پیشگیریست.
دقیقا مثل اینه ک من ی تفنگ پر رو ب سمت شما بگیرم و بگم میتونی فرار کنی ( یکی نیست ب من ... بگه خو عزیزم تو اگه شلیک نکنی نیازی نیست من در برم)
این مملکت مملو از عوامل اصلی سرطان هست و روز به روز در حال افزایشه.
من روزانه از مترو کرج استفاده میکنم و روزانه حجم بالایی ازبستو وارد ریه هام میکنم ب دلیل ترمزهای قطار و بوی نامطبوع ک از سوختن لنتهای چینی به داخل واگن میاد ک در پاره ای مواقع به حدی زیاد میشه ک همه به سرفه میافتن. دوستانی ک سفرهای خرجی داشتن و از مترو دیگر کشورها استفاده کرده باشن میفهمن چی میگم.
بگذریم حرف زیاده .
مهدیfx
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
21
غذای سالم .ورزش . ارامش . رعایت بهداشت. مصرف نکردن دخانیات و مشربات الکلی...
پاسخ ها
مهرگان
| United States of America |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
غذای سالم زیر نظر وزارت بهداشت مسوول تولید میشه مقاله ای که چند روز پیش در خصوص سطح بالای نیترات موجود در محصولات کشاورزی رو مطالعه کنید.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
19
با سلام
امروزه عامل اصلی اکثر بیماریها استرس و یا به عبارت صحیح عوامل عصبی ذکر می شود مه متاسفانه این موضوع روز به روز در کشور ما حادتر می شود که البته عوامل متعددی مثل درآمد کم ،نداشتن تضمین شغلی و یا بهتره بگیم آینده شغلی مبهم و تجملات و...
که البته این مسایل باعث ایجاد نتش خانوادگی و اجتماعی و درنتیجه باعث عدم ثابت اخلاق و حوصله در روابط اجتماعی می شود و این یعنی انسان عصبی که مستعد انواع مشکلات جسمی مثل سرطان خواهدبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
12
اين بحث بيشتر جنبه تخصصي دارد و پزشكان مي توانند در اين باره توضيح دهند ولي در هر حال در اكثر موارد طبق نظر دوستمان ايل ياد وقتي هوا و آب و غذا ناسالم و استرس فراوان باشند انواع ناراحتي ها و بيماري بوجود خواهد آمد. وجود شادي هاي عمومي در كاهش بيماري ها موثر خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
17
10
الان مشخص شده حتی خلق و خوی و افسردگی هم از ژنها منتقل میشه
شما اگر ژن افسردگی نداشته باشید غیر ممکنه افسرده بشید در بدترین شرایط
متاسفانه از وقتی من این را فهمیدم متاسف شدم و به پوچی رسیدم چرا که سرنوشت زندگی من از طاسی سر، شعف بینایی و افسردگیم پروستات از ژنهای اجدادم بوده است و لی خوشبختانه این سختیها باعث شد بفهمم دلیل نداره یک فرزند بیارم این دنیا و این ژنهای خراب خانوادگی را به او هم منتقل کنم از وقتی این را فهمیدم به پوچی هم رسیدم چون فکر میکنم طبیعت مرا با جسمی بیمار و ژنهای خراب در رقابت سخت با افراد سالم گذاشته است و به همه چیز شک کرده ام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
حرف دل خیلیها رو زدی...
مهرگان
| United States of America |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
قسمت بچه رو موافقم لایک
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
36
در جامعه اي که همه چيزش سياسي است جان آدمها هم سياسي ميشه مثل بنزينهاي آلوده . در جامعه اي که محيط زيستش آخرين اولويت حکومته و آسايش مردم دغدغه حکومت نيست بهتر از اين نميشه . کاش ميشد موقعي که بحث حذف يارانه ها مطرح بود با درايت و شفافيت، بيمه هايي را انتخاب و با آنها قرارداد بسته ميشد و اعلام ميشد که مردم بصورت اختياري در ازاي دريافت پوشش بيمه اي کامل بتوانند از يارانه هاشون انصراف بدن و نيز اون بيمه ها بخاطر کاهش هزينه هاشون ( پيشگيري بهتر و ارزانتر از درمان ) مطمئن باشيد طرحهايي براي غربالگري افراد تحت پوشششون انجام مي دادند . الان بيمه هاي تکميلي ما هم فشل و ورشکسته هستند .
پاسخ ها
مهرگان
| United States of America |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
کاش مشاورهای دولت کمی مثل شما مسایل رو تحلیل میکردند
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اره علی جان اگه دولت بجای پرداخت یارانه نقدی این پول به بیمه تامین اجتماعی و یا سایر شرکتهای بیمه بازرگانی مثل ایران، آسیاو رازی و... جهت بیمه تکمیلی و عمر داده شده بود حداقل مردم واسه امروزه شون استرس نداشتن و امیدی به بهتر شدن زندگی آیندشون داشتن که البته باید بگم خدمات فوق العاده را می توانستند واسه مردم بگیرن
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
2
17
دو شب قبل یکی از معاونان وزارت بهداشت در جلسه این وزارتخانه اظهار داشت که هنوز ثابت نشده که امواج مایکروویو روی بدن انسان اثر سویی داشته باشد می خواستم به ایشان یادآوری کنید که این امواج پرقدرت در مدت زمان کوتاهی سخت ترین کوشت ها را طبخ می کند حال چگونه است که این امواج روی سلول های بدن انسان وتقسیم سلولی آنها اثر گذار نیست؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
دوست گرامی ، نه می خواهم ماکرویو را تایید کنم و نه نفی . اگر احتمالا ضرر هم داشته باشد، این شیوه ی قیاس شما درست نیست . اصطلاحا به آۀن قیاس مع الفارق می گویند .
گوشت هم بر روی آتش ماهیتش تغییر می کند ، پس درست است که بگوییم ، گوشت پخته نخوریم؟
در ثانی غذا در ماکرویو قرار می گیرد ، ما که در آن قرار نمی گیریم .
متاسفانه این گونه استدلال ها در سالیان اخیر درباره ی خیلی چیزها زیاد شده است. مثل : هیچ حیوان گیاه خواری چای نمی خورد(حالبته حیوانات نیز چیزهایی می خورند که ما نمی خوریم) و یا در ظروف مسی خوراک پزی کنیم (البته ظروف مسی قلع اندود می شوند که خود سرطان زا است و مس وارد غذا نمی شود) والی ماشاءالله
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
28
ديشب در گفتگوي وي‍ژه خبري شبكه دو، شخصي كه آمده بود، تمام سعيش را ميكرد تا ايران را در رده كشورهايي كه كمترين آمار شيوع سرطان را دارند قرار دهد و حتي بارها اعلام كرد كه ما در منطقه كمترين شيوع را داريم و از متوسط جهاني هم كمتر هستيم. اما چيزي كه مردم در اطراف خودشان ميبينند و درك ميكنند با اين آمارها تطابق نداردو از همه بدتر اين ذهنيت است كه پارازيتها باعث اپيدمي سرطان در كشور شده است. بنظر من يك بار براي هميشه بايد تعدادي از صاحبنظران و متخصصين در اين مورد بررسي هاي علمي و دقيق را انجام دهند و اگر واقعا پارازيتها مضر بود، براي هميشه قطع و جان مردم نجات داده شود. و نظر اين گروه (البته اگر واقعا از بيطرفان انتخاب شده باشد) فصل الخطاب بوده و لازم الاجرا شود.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اون مسئول درست گفتن. اما چون جمعیت ایران جوانه و رو به پیری، رشد سرطان توش بالاست و به علت مشکلات عدیده ای که همه می دونیم سن ابتلا بهش داره پایین میاد.وقتی سیگار می کشیم، نمک می خوریم، شکر می خوریم و ورزش نمی کنیم انتظار معجزه نداشته باشیم که سالم باشیم
abbas
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
17
با اين وضع مواد غذايي غير بهداشتي و ميوه و سبزيجات آلوده به سموم ديگر نمي شود زندگي سالم طلبكار بود . چند شب پيش شبكه تهران يك كارگاه مشهور توليد ابليمو را نشان مي داد كه با چه وضعيتي توليد مي كردند اين يكي از هزاران بود و اين تنها كارگاهي هست كه آشكار شده واي به حال كارگاههاي توليد سوسيس و كالباس و غذاهاي آماده . هر چند دير هم شده ولي وزارتخانه هاي بهداشت و كشاورزي و ديگر وزارتخانه هاي درگير اين كار بايد هر چه زودتر دست بكار شوند سرطان دارد مردم را مي بلعد اين جوري مي خواهيم رشد جمعيت داشته باشيم . يكي از اقواممان ديروز صبح در بيمارستان تهران بر اثر سرطان معده دار فاني را وداع گفت .
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
آره اگه مردم بدونن این سوسیس و کالباسها تو چه وضعی درست میشن کاملاً استفادشو ممنوع می کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
22
مادر من سرطان روده مبتلا شد چند سال قبل البته شکر خدا درمان شدند الان بعد چند سال اثری از بیماری نیست ولی باید بگم تو کل جد و اباد ما کسی مبتلا به سرطان نبوده که بگیم ژنتیک بوده . مادرم همیشه سبزی تازه میخرید و گیاه خواری رو دوس داشت به احتمال 99 درصد این بیماری از سیفیجات الوده و سم پاشی شده ایجاد شده که ما دیگه مصرف اونارو قطع کردیم و فقط تولید ارگانیک رو مصرف میکنیم . متاسفانه فکر نمیکنم تو این کشور وزارت بهداشت نظارتی به میزان سمپاشی و الودگی محصولاتی که هر روزه تو میادین میوه تره بار هست داشته باشه و برای این مشکل راه کاری داشته باشن . به نظر من باید از ابتدای دوره سم پاشی و کشت وزارت بهداشت نظارت و ارشاد داشته باشه.
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
24
آب نیترات داره و عامل مهم سرطان معده نیترات هست



عامل یک سوم سرطان های معده محصولات کشاورزی هستن.

یعنی یک سوم سرطان های معده قابل پیشگیری هستن.

به نظرتون مردم باید آگاه باشن یا مسئولان؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
23
الان مرغ ها چونکه هورمونی هستند یکی از عوامل اصلی سرطانند.واقعا دیگه نمیدونیم چی بخوریم،میوه ها و سبزیجات که کودشون سمیه و نیترات دارند،نمک و شکر هم که مضرند،گوشت قرمز هم که برای کلسترول بده،برنجم که سرب داره،فست فود هم که بده،لبنیات هم که روغن پالم داره این وسط فقط ماهی میمونه که اونم پرورشیه و هورمونی
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
23
فقط اینو میدونم ارتباط سرطان به این چیزایی که صا و سیما میگه ربطی نداره:
از قبیل نخوردن آجیل،خوردن غذاهای شور،انداختن ته سیگار روی زمین و ...
باورتون نمیشه نظاره گر برنامه های مبتذل صدا و سیمان باشید.
حالا که دم خروس زده بیرون حرفی از عوامل اصلی سرطان از قبیل بنزین آلوده، استفاده بی رویه از کود و سم،پارازیت و ...
نمیزنن.
اونقدر مسوولین مخصوصا حامیان دولت قبل دستپاچه شدن که بصورت نامتعادلی گاهی به وجود سرطان در قالب سونامی اعتراف میکنند و گاهی منکرش میشن.


از همه ی این ها که بگذریم مردم به حقوقشون واقف نیستند و اهداف بلند مدتی مانند سلامتی رو مذبح اهداف کوتاه مدت مانند یارانه میبرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
10
وقتی دست به هر خوراکی می زنیم اثراتی از مواد شیمیایی در اون هست این موج از سرطان های گوارشی خیلی جای تعجب نداره. سیب زمینی مملو از نیتریت و نیترات فرقی با سوسیس و کالباس نداره. وضعیت مرغ و ماهی و گوشت قرمز که حاصل استفاده از ترکیبات هورمونی و آنتی بیوتیک های فراوانه هم امنیت ندارن.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
11
مواد غذایی و میوه و سبزی آلوده ، هوای ناپاک ، آب های آلوده . خوب اگه سرطان نگیریم جای تعجب داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
15
دو نفر در خانواده از اقوام نزدیکم سرطان دارند. شاهد تباه شدن زندگیشون هستم از نظر مالی و فرزندان اون خانواده از نظر روحی..واقعا سخته. شهرهای کوچیک امکانات ندارند سفر هر ماهه برای درمان کلی هزینه داره.. اونوقت رسانه ها هم همش میگن بیماری مهلک سرطان! امید توی این خانواده ها از بین میره. تازه چون توی شهرستان بودند هوا و غذا شون آلوده و فست فودی هم نبوده.. پارازیتم نداشتن
اما حمایتی هم ندارن.فقط چند ماهیه هزینه داروهاشون اومده پایینتر.بازم خدارو شکر
مهرگان
United States of America
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
16
ما به عنوان یک گروه از اقشار مختلف نمیتونیم نظر کارشناسی بدیم گرچه ممکنه بین ما کارشناسانی هم باشند ولی به یه نکته اشاره میکنم
اهالی بوداپست با اعتراض به مالیات بر اینترنت و پیگیری خواسته یشان این طرح رو منتفی کردند
ما باید بتونیم برای داشتن سلامتی از حکومت پاسخ و اقدام لازم رو مطالبه کنیم
پاسخ ها
سميه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اميدوارم اين موجي كه راه افتاده به سرانجام برسه...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
13
به خدا قسم بیکاری و فقر تبیدیل به سرطان میشه
ای مسولان کاری کنید
کاری کنید
فاصله طبقاتی افزایش یافته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
12
سلام
تجربه شخصی من نشان میدهد چند نفر میشناسم که همیشه افسرده بودندو استرس داشتند حالا گرفتار سرطان هستند
وقتی فضای شادی کم باشد همینه
عباس
Netherlands
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
14
عوامل سرطان:
- رژیم غذایی ناسالم
- هوای آلوده
- استرس
- عدم امنیت شغلی
- نبود آتیه یی روشن
- ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
به موارد بالا می توان چند مورد زیر را اضافه کرد:
- پارازیت ماهواره
- سیگار وقلیان
- ورزش نکردن
- و عدم پاسخگو بودن مسوولین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
8
4
با این عدم توزیع امکانات باید مهاجرت کرد تهران و خارج، با فریب به مردم میگویند مهاجرت نکنید بعد خودشان کل ایل و تبارشان را میارن تهران، تفاوت امکانات شهرستان من در استان اصفهان که مثلا برخورداره با جنوب شهر تهران از زمین تا اسمانه دیگه بماند بقیه روستا و شهرهای مرزی کجا هستند، به نظر من حداقل بیایید تهران که نسلهای اتیتان از امکانات پزشکی و بهداشتی برخوردار بشه

متاسفانه پدر من زمان شاه از تهران برگشت فولادشهر اصفهان برای کار در ذوب اهن و الان کلی از فامیلهایمان که کارگر بودند در تهران عقب افتادیم بچه های انها مهاجرت کردند خارج بنده موفق شدم مهاجرت کنم تهران و به خاطر عدم حمایت خانواده مستاجرم و واقعا پدرم گول همین برگشت به شهرستان و عدم مهاجرت را خورد
مهرگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
2
ما به عنوان یک گروه از اقشار مختلف نمیتونیم نظر کارشناسی بدیم گرچه ممکنه بین ما کارشناسانی هم باشند ولی به یه نکته اشاره میکنم
اهالی بوداپست با اعتراض به مالیات بر اینترنت و پیگیری خواسته یشان این طرح رو منتفی کردند
ما باید بتونیم برای داشتن سلامتی از حکومت پاسخ و اقدام لازم رو مطالبه کنیم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
9
امیدوارم حساسیت عصر ایران به اسم من تموم شده باشه و نظرمو منتشر کنه !

جدای از برنامه های وزارت های کشاورزی و بهداشت و اینکه اجرا بشن یا نشن ....
بیمه ها باید هزینه های آزمایش سرطان رو به عهده بگیرن و مردم ملزم بشن هر 6ماه یه بار آزمایش رو انچام بدن تا مثل پدربزرگ من یا مرجوم پاشایی دیر متوجه این قضیه نشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
15
7
اگر دقت کنید کمترین سرطان بین کارمندان رسمی دولت هست چون هم مطمینند از شغلشون و این باعث میشه استرس اینده را نداشته باشند و هم چون مطمینند اگر مریض بشن بیمه تکمیلی و بهترین امکانات را دارن مشکلی ندارن
سری به بیمارستانهای دولتی بزنید میبینید اکثر سرطانیهای محروم از این کارگران و دستفروشان و بیکاران موتوریها و .. هست
چون استرس دارند استرس سمه سمه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
چه حرفها!!! دولتی ها سرطان نمی گیرن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
واقعا هم چه حرفها!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
چقدر شما دقت کردین!
بهترین امکانات! هیچ مشکلی ندارن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
12
به نظر من سونامی سرطان هنوز مونده ایران را بگیره، چرا که نسل دهه 60 ما بدلیل بیکاری و استرس و نا امیدی، همیشه در بدنشان هورمونهای مضر استرس هست در واقع انها چون امیدی به یافتن شغل مطمین ندارند ناخوداگاه اینده را تاریک میبینند این تاریکی باعث میشه مغز فکر کنه نوعی مرگ هست و به خودتخریبی دست بزنه

ضمن این که بدلیل تاخیر در ازدواج به سرطان پروستات مبتلا میشن

بنابراین باید بگویم به داد دهه 60 بیکار برسید چرا که باید حسرت بخورند به این که کسانی که زودتر دنیا امدند توانستند در تهران خانه 17 میلیونی و 30 40 میلیونی بخرند و الان خانه انها 1 میلیارد است و اینها مستاجر و بدبخت
پاسخ ها
سميه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
حالا ما هم كه كار داريم اينقدر حقوقمون ناچيزه كه بعد از 7 سال كار تخصصي كردن و تجرد باز هم هرچي يه قرون دوزار ميكينم بازم با 3 تا وام پولم به خونه نميرسه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
2
10
دوستان مشکل مواد غذایی و .. همیشه بوده یک زمانی ددت استفاده میشد

مشکل الان اینه استرس، افسردگی و ناامیدی در جوانان و میانسالان بدلیل بیکاری و مستاجری و یا درامد کم و عدم ثبات شغلی در بخش خصوصی و فاصله طبقاتی و بخصوص گرانی مسکن باعث میشه بدن همواره هورمون استرس و افسردگی تولید کنه که باعث تخریب درونی و جهش خطرناک ژنهای سرطان میشه بنابراین مشکل در این زمینه هست

حتی خود مرتضی پاشایی هم در حرفه ای فعالیت میکرد که بسیار استرس زا هست چرا که رقیبان زیاد هستند و شما قبل از چهره شدن باید کلی حسرت بحورید و ناعدالتیها و رانتها را ببینید بعد چهره شدن هم استرس حفظ جایگاه را دارید
به خاطر همین اکثر هنرمندان دچار استرس و افسردگی میشن و برخی خودکشی میکنند در غرب حتی
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
9
توجه کنید برای رشد سریع جوجه از هرمون استفاده میشه و برای رسیدن کامل میوه از گاز های شیمیایی استفاده میشه
بعدن هم میگین چرا سرطان میگیریم
مسئولین هم حتما در حال بررسی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
16
بنابراین توصیه میکنم حتما اگر میخواهید زندگی کنید به هر روشی شده خودتان را به بیخیالی بزنید اگر دقت کرده باشید بی غمها و الکی خوشها اصلا مریض نمیشن

بنابراین از افسردگی و اضطراب فرار کنید که ام الامراض هستند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
25
من میخوام به چند مورد عامل سرطان اشاره کنم که بهشون کمتر پرداخته میشه ولی بسیار مهم هستند و از طرفی اختیارش دست خود ماست:

- غذاهای کپک زده حاوی سم افلاتوکسین هستند که یکی از قویتریم سموم طبیعته. اگر یک لکه یا نقطه کوچک کپک برروی هر ماده غذایی دیدین باید کل اون دور انداخته بشه. چون نشون میده که محیط مساعد موده و در واقع تمام ماده غذایی آلوده شده و فقط یک نقطه هست که به مرز مشاهده رسیده.

- هنگام سرخ کردن غذا، نباید حرارت رو خیلی زیاد کرد و از روغن دود بلند بشه. اگر روغن سوخته شد باید تعویض بشه. این باعث تولید مشتقات هیدروکربنی خطرناک در روغن میشه که بسیار خطرناکه.

- تعمیرکاران و کارگران از تماس مستقیم پوست با مواد روغنی و نفتی اجتناب کنند. حتی روغن موتور. و بنزین. آهنگر ها از تنفس گاز سمی هنگام جوشکاری خودداری کنند. (ماسک تاثیری نداره، بلکه باید تهویه مناسب داشت)

- اسباب بازی های پلاستیکی که حاوی پلاستیک های نرم و لطیف هستند برای کودکانی که اونها رو در دهان میگذارند بسیار خطرناکند چونکه از مواد خطرناک نرم کننده در اونها استفاده میشه. (در اروپا ممنوع است هرچند باز هم نتونستند 100% جلوگیری کنند)

- از همه مهمتر:::: سیگار نکشید!


** کاش یک ان جی او تشکیل میشد برای آموزش مردم در پیشگیری از سرطان و دستورهای ساده و سالم رو یاد اونها میداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
منون مسعود جان مفید بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
7
دلیل بالا رفتن سرطان افزایش استرس اضظراب خشم فروحورده و افسردگی مردم متوسط و محروم هست

بزرگترین عامل ضعف ایمنی انسان، استرس و اضطراب هست و غم، شما دقت کرده باشید افراد مضطرب و افسرده یا سکته میکنند یا سرطان میگیرند قبلا اینها کم بودند ولی الان زیاد شده و همین باعث میشه که فکر شما صرف میوه و اب و هوا بشه ولی اگر شما مشکل مالی و شغلی نداشته باشید چنان ریلکس و راحت میشوید که اصلا همیشه شادید و ادم شاد بیمار نمیشه
شاکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
4
الگوی زندگی سالم مهم است و اینکه ما خودمان سالم زندگی کنیم. اما نکته مهم تر مسایلی است که در اختیار ما نیست و قدرت کنترل بر وری آن نداریم. از جمله پارازیت ها و بنزین های آلوده و مواد غذایی آلوده که همگی مهر استاندارد و بهداشت دارند و ما با این اطمینان که واقعا سالم هستند مصر می کنیم. در حالی که نه نظارت درستی انجام می شود و نه به فکر سلامت مردم هستند. همه چیز فدای سیاست شده. کاش لااقل سیاست خوب و با کیفیتی می داشتیم. الان مقامات سر لج و لج بازی باهم و باندبازی و حزب و گروه فاتحه مملکت را خوانده اند.
بیشترین آمار سرطان در سال 89 و 90 به دلیل بنزین های آلوده بود که این بنزین ها به دلیل مسایل سیاسی و لجبازی ها و عدم توانایی مسوولان مورد استفاده قرار گرفت که هنوز هم که خودشان به آلوده بودن بنزین اعتراف کردند در حال استفاده است از جمله در مشهد که هفته پیش این خبر اعلام شد.
مادر من در اثر ابتلا به سرطان خون در همان سال ها فوت کرد... فکر می کنید اصلا کسی از مسوولان بابت مرگ و میر مردم ناراحت می شود؟ مرگ و میر و سقط جنین و نوزاد افزایش یافته به همین دلایلی که عرض کردم.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
21
متاسفانه مدام در اخبار می گن انجام آزمایشات و چک آپ سالانه می تونه در پیشگیری سرطان موثر باشه ولی وقتی به یک پزشک مراجعه می کنی نمی دونه اصلا چه آزمایشی باید انجام بده. با یک آزمایش خون ساده که چیزی معلوم نمی شه و سرطان هزار مدل داره از کجا نمونه برداری کنند. متاسفانه مسئولین به فکر مردم نیستند . خودشان بهترین مواد غذایی رو مصرف می کنند و دستگاه تصفیه آب و هوا و ... دارند . حالا مردم عادی اگه بمیرن که مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
هزار تا لایک
آذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
13
همه مشکلاتی که هست مثل هوا و پارازیت درست.اما خود ما هم به افزایش خطر دامن می زنیم.سلول سرطانی در بدن خیلیها هست اما مهم اینه که بهش فرصت رشد ندیم.مسئولین که به فکرمون نیستن.تا اونجا که میشه خودمون به فکر خودمون باشیم.و مقداری فرهنگ خودمون رو با سایر کشور ها هم مقایسه کنیم.اون مطلب ((خودکشی دست جمعی ایرانیها))رو خونده باشید عمق فاجعه رومتوجه می شید...همه ما روزی چقدر ورزش می کنیم؟هر روز چقدر برنج و نون سفید که تبدیل به قند می شن و غذای سلول سرطانی می شن می خوریم؟چقدر غذای سرخ شده می خوریم؟و چقدر تخم مرغ و روغن زیتون؟؟غذای خارجی هارو تو فیلمها ببینید،یه کم نخود فرنگی آبپز،بروکلی ،یه تکه ماهی با پوره سیب زمینی...ما غذاها ی دوران قجر با همون حجم رو می خوریم ولی یک بیستم مردم اون موقع کار نمی کنیم.فسد فودها هم که جای خود.مهارتهای زندگی و کنترول خشم و استرس رو هم که دیگه نگو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
5
راه حل استفاده از محصولات ارگانيك ترويج كشاورزي پاك بدون هرگونه الودگي كود و سموم و تامين و تشويق كشاورزان به استفاده از اين روشها اصلاح ساختار هاي حمل و نقل شهرهاي بزرگ ووسايل نقليه عمومي خودروهاي با استاندارد بالا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
8
هروقت دولت توانايي جلوگيري از دسترسي صنايع غذايي رو به اين همه مواد نگهدارنده بتونه بگيره و اين همه نويز پخش نكنه ميتونيم اميدوار باشيم سرطان كم رنگ تر بشه
نفس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
5
سلام بیماری سرطان یک عامل خاص نداره که بگیم اگر آن عامل استاندارد شد یا از بین رفت ما دیگه با اون مواجه تمیشویم اما آنچه مهم اینه که امروز روند رو به رشد این بیماری محیطی بودن اون را تایید میکنه و این محیط طیف وسیعی رو در بر میگیره از خوراک گرفته تا عوامل اجتماعی و اقتضادی و وووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
8
دوستاني كه مي گويند ژنتيك است
هيچ دقت كرديد توي دوست و آشنا و فاميل تو يكي دو سال اخير آمار فوتيهاي و ابتلا به سرطان چقدر افزايش يافته؟
آيا ژنها قبلا نبوده؟ و يا اينكه شرايط محيطي ابتلا به سرطان را تشديد كرده است؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
2
5
پیگیری های عصر ایران بیشتر شود سرطان ریشه کن میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
4
سرطان هزینه دارد،آن هم هزینه سنگین.درد هم دارد،فشار روحی ناشی از محکوم به مرگ بودن هم دارد.در اینکه دولت ومردم باید کارهائی برای پیشگیری بکنندشکی نیست،دولت نسبت به هزینه های سنگین آن باید خود را متعهد بداند شکی نیست.ولی آنچه مهم است تشکیل سازمانهای مردم نهاد برای کمک مالی و تامین هزینه های درمان می باشد.هیچ کار خیری بالاتر از آن نیست.کمک به درمان سرطانی ها باید فراگیر و سهل باشد مثل صدقه دادن.هر کس اگر فقط 1000 تومان پرداخت کند جان هزاران نفر نجات پیدا می کند.(بنده خواهرم را بدلیل هزینه درمان بسیار زیاد آن از دست دادم،هزینه ماهانه 15 میلیون)
سميه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
9
ميخوام بدونم همينايي كه با سر رفتن مراسم تشييع مرتضي پاشايي اگه بهشون بگن به حرمت حفظ ريه هاتون و به حرمت هواي پاك يه روز ماشين بيرون نيارين و با دوچرخه برين هرجا ميخواين برين و همون يك روز سيگار نكشين بازم با همون شدت ميان از خونه بيرون؟
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
7
سرطان پادزهری دارد که آن هم زهر آگین شده
میوه و سبزیجات پادزهر زهرهای سرطان آفرین است که امروزه آن هم فرآوری و زهرآگین میشود.
پیش از کاهش سموم روزمره؛ اول باید فرآوری میوه و سبزیجات را متوقف شود
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
10
اکثر قریب به اتفاق نظرات مثل هم هستند و همه هم درستند اما این امر نیاز به عزم ملی داره هم دولت هم مردم. دولت تا جایی که می تونه از بخش های دیگه بزنه و به این موضوع بپردازه مردم هم رعایت همه موارد رو بکنند.
اول وظیفه دولته چرا که اگه مردم بخوان رعایت کنند باید امکانات اولیه رو داشته باشند .مثلا مردم برای سلامتی باید از سبزی جات بیشتر استفاده کنند اما اگه همین مردم بدونند که همین سبزی با چه سمومی که عامل اصلی سرطان هستندسم پاشی شده و با چه فاضلابی آبیاری شده و با چه کود شیمیایی رشد کرده عمرا سبزی مصرف کنند.خوب اینها در اختیار مردم نیست و باید وزارت جهاد متولی این قسمت باشه و از دست مردم کاری بر نمی یاد .
وقتی هوا با مواد سمی مسموم شده نمیشه از مردم خواست که نفس نکشند بلکه وظیفه دولت و مجلسه که با ورود یا تولید سوخت نامرغوب و غیر استاندارد مخالفت کنه.
دولت می تونه با کمک به صنایع غذایی و استاندارد بودن اون کمک کنه .
خیلی وقت هزینه کردن در بخش های خاص می تونه کل جامعه رو نجات بده مثلا همین بحث شیر . دولت با اهمیت ندادن به این صنعت عملا این موهبت الهی رو از سفره مردم فراری داد .همه از شیر به واسطه داشتن کلسیم یاد می کنند . درسته که للسیم داره اما مهمتر از کلسیم سایر خواص شیر به علت خاص بودن این نعمته. نه در مدارس توزیع میشه نه به دامدارای بد بخت کمک میشه نه از صنایع شیر حمایت میشه.در تما دنیا حتی کشور های توسعه یافته هم به صنعت شیر و لبنیات دولت کمک میکنند اما در کشور ما این قشر دارند نابود میشن.
در صنایع هم به همین شکل صنایع سیمان و سایر صنایع آلوده کننده هوا رو به شدت آلوده میکنند و باز هم فعالند .
صنایعی که از آزبست استفاده میکنند هنوز به فعالیت خودشون ادامه میدن .
این ها و صدها مورد دیگه از مواردی هستند که حکومت باید به آونها رسیدگی کنه و از دست مردم در این زمینه کاری بر نمی یاد.
اما خیلی چیزها هم هست که مردم خودشون باید رعایت کنند .مثلا ورزش مستمر خودداری کردن از انواع فست فود ها و موادی که دارای مواد نگهدارنده است استفاده از غذا های سنتی و سالم مصرف شیر و سبزیجات سالم که در باغچه های مطمن کاشته شدند . استفاده نکردن چیزهایی که از آزبست ساخته شده. کمتر در معرض تابش خورشید قرار گرفتن و چیزهای دیگری که از دستشون بر می یاد
. در مسایلی که کل جامعه مربوط میشه مردم ما نشون داده اند که پیش قدمند اما این موضوع یعنی سرطان همت عالی دولت رو می طلبه و شبکه های اجتماعی با تشکیل کمپین هایی در این رابطه علاوه براطلاع رسانی از تلاش برای واردن آوردن فشار به ارگانهای دولتی رو فرو گذاری نکنند.


از تکنولژی و صنعت سرطانش به ما رسیده .
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
2
بهترین سبک زندگی در روستا است. سبزیجات و غلات و گوشت بدون ضرر تولید میکنند و بدون اضطراب و با فعالیت بدنی عالی. احتمالا مسیولین خواستند مردم را به سمت روستا نشینی سوق بدند و در عین حال کمی هم از جمعیت بکاهند به روشی کملا غیر مستقیم.
هوتن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
4
یکی از بهترین راههای جلوگیری یا کاهش سرطان تغییردرسبک خوردوخوراک روزانه است.اگرنگم همه تقریبا اکثرغذاهایی که ما درطول روزمیخوریم یجورایی برای بدن مضرن.چه ازچای بگیرین تا شیروماست وپنیروگوشت وبرنج ودرمجموع کل غذاهایی که باحرارت درست میشن.سالم ترین ومطمئن ترین چیزها میوه وسبزیجاته.البته ازنوع سمیش نه.هرچنداگرمشکوک به سموم هم باشن اگرشما برنامه غذایی تون میوه های مختلف وسبزیجات باشه اونقدربدنتون قدرت ایمنیش یالا میره که زودجلوی آسیب به بافت گرفته میشه یجورایی درنطفه خفه میشه.بعدشم شماروگارانتی میکنه.راحت بگم شما حتی سرما هم نمیخورین چه برسه به سرطان.درضمن عمرتون هم شدیدابالا میره.حالا شایدباخودتون بگین پس بعضی ازاطرافیان ماهمه چی میخوردندعمرزیادی کردن.نکته اینجاست که ما فکرمیکنیم عمرزیاد هفتادتا90ساله.درصورتی که این اشتباست.انسان میتونه دویست وپنجاه تا سیصد به راحتی عمرکنه همونطوری که پیشینیان ما بودن.البته فقط با میوه وسبزیجات وآب.سرتون رو درد نیارم .حتی ثابت شده کسایی که هرجورسرطانی گرفتن قبل ازشدت زیادیابعدازشیمی درمانی اگه خیلی ضعیف نشده باشن با تغییرخوراک خودبه سمت میوه وسبزی راحت خوب شدن وهیچ مشکلی نداشتن.واقعا معجزه میکنه.درموردهمه بیماری ها هم جواب میده.اگرشما تو اطرافیانطون دارین مریضایی که قند دارن چربی دارن فشاردارن معده دردو....اگر3هفته این روش روادامه بدن خوبه خوب میشن.اگرم سخته یه دفعه نه یواش یواش بشن فقطمیوه وسبزی خور.درپایان اگه خواستین سموم بدنتون دفع بشه 3روز روزه آب بگیرین فقط آب بخورین نه آب معدنی.آب تسویه شده سالم.میبینیدچقدرسرحال میشید.اول هرکاری سخته ولی اراده داشته باشیدهمه کارها شدنیه.لطفا نظربدید.مرسی
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
7
با سلام
دقت کردين وقتي لوله بخاري خونه يه نشتي کوچيک داره تمام اعضاي خانواده در عرض چند ساعت مي‌ميرن.
حالا تو هواي سرد هزاران هزارن دودکش خونه‌ها دودهاي کشندشونو ميفرستن تو هوا ، آيا به نظر شما اين دودها کشنده نيست؟
مسئولين محترم در اين موارد زحمت فکر کردن که به خودشون نميدن آيا نميتونن از کشوراي ديگه هم الگو بگيرن؟
الان در کشورهاي ديگه چندين ساله که تو بيابوناشون نيروگاه ميسازن و تمام وسايل گرمايشي و سرمايشي و آشپزي و .... تو شهراشون با برق که يه انرژي پاک و کم خطر محسوب ميشه کار ميکنن.
کدوم يک از مسئولين تا به حال به اين مسئله فکر کرده و اقدامي انجام داده؟
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
15
سلام .من یه ادم معمولیم یه مادرم .چیزی از پیشگیری سرطان و خطرات نمیدونم کی باید منو راهنمایی کنه؟ میرم برای بچم بهترین میوه رو میخرم گرون هم میخرم اما باز میگم عیبی نداره لباسش زیاد گرم و مناسب نیست جاش تغذیه مناسبی داره کی باید به من بگه این میوه ها الودست؟ از کجا بدونم ...... چرا همه چی توی این مملکت سیاسی بازیه چرا وقتی مجلس فهمید 80% میوه های بازار تهران الوده است چرا به مردم نگفتن چرا اموزش لازم ندادن .بله هوا الودست چرا نیومدن بگن علت الودگیش دقیقا چیه و راهکار خروجش چیه .چند سال قبل شنیده بوودم (راست و دروغ با خدا)ظاهرا تهران تو بن بست از لحاظ برون رفت و جابجایی هوا باید از دل کوه ها کنده شه تا شهر تنفسی بکنه خب چرا این کارها رو نکردن مسبب سونامی سرطان این مدیرهای دولتی هستن که با سیاسی کاری نمیزارن مردم از مشکلات مطلع شن .مدیونی به این شهید محرم اگه نذاری
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
موافقم. بخدا منم مادرم بچم یه مریضی میگیره هزارتا نذر و نیاز میکنم مرض لاعلاج یا دور از جون سرطان خون نباشه و خداروهزار بار شکر میکنم سرماخوردگی باشه. تو این کشور چه امیدی به زندگی مونده؟ میگن روستایی ها وضعشون بهتره هواشون خوبه میکارن میخورن ولی اونجا هم سرطان کم نیست. بریم از این کشور شاید خدا بهمون رو کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
10
عزیرم وقتی خرده نان کپک زده که وسط آشغالها و هزار جور میکروب و ... آلوده شده به خورد گوسفند بیچاره بدی گوسفند بیچاره که صافی نیست حالا گوشت اونو بخوری چه شود ؟
البته مسئولین میتوانند برای این گوشت درصد آلودگی بزارن و درصد آلودگی ها هوا درصد آلودگی آب - درصد آلودگی بنزین - درصد آلودگی سایر مواد غذایی با سبزیجات و میوه جات - آلودکی روغن های مایع مصرفی - آلودگی مواد لبنی - آلودکی و پارازیت ها - استرس وام بانکی - استرس قبضها - استرس توقعات فرزندان - استرس اجاره بها منزل - استرس ترس از بیکاری - استرس ترافیک و ... حالا هی بگید ژن معیوب
ناشناس
Canada
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
10
مردم داخل یک فر بزرگ مایکروویو زندگی میکنند. پارازیت ها کشنده است 100%
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
11
سلام دختر من دوسال پیش به یک نوع سرطان خون مبتلا شد اون موقع شش سالش بود. بعد از یک عمل جراحی نیاز به شیمی درمانی پیدا کرد خدا را شکر الان خوب است اما علت بیماری بطور کامل مشخص نبود. با جتسجو در اینترنت فهمیدم که دود و آلودگی هوا تاثیر مهمی بر این نوع بیماری دارد و از آمار کشورهای خارجی معلوم بود کسانی بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند که در معرض دود سیگار و یا عوامل مشابه قرار گرفتند قابل ذکر است هیچ یک از اعضای خانواده ما سیگاری نیستند ولی ما هرروز مسیر طولانی را در خیابان های تهران برای رسیدن به محل کار و مهد کودک طی می کردیم
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
7
مهمترین عامله درمان سرطان تشخیص سریع بیماریه و باید قبل از مرحله پیشرفته برای درمان اقدام کرد باید برای این فکری بشه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
12
کافیه اخبار رو در طول یک هفته مورد بررسی قرار بدید ببینید محتواشون چیه:
چندین کشته و مجروح در اثر آتش سوزی ماشین
تصادفات رانندگی
شیر و لبنیات آلوده
میوه و سبزیجات آلوده به سموم چینی ارزان
کمبود آب و خشکسالی پیش رو در تابستان
آلودگی شدید هوا در زمستان و هشدار به گروه های حساس
رانت خواری و زمین خواری
افزایش اجاره بها و قیمت مسکن
و ... جوان مرگ شدن فلان هنرمند
تازه اخبار ناگوار شخصی رو هم بهش اضافه کنید. دیگه سرطان نگیریم هنر کردیم بخدا. امید به زندگی یعنی همین!
واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم) کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه توصیه‌های تغذیه‌ای برای کودکان در معرض اضافه وزن و چاقی دستور دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل برای رفع قطحی در غزه
وبگردی