فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۶۳۳
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳

واعظ‌ آشتیانی: استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند

عصر ایران
من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:‌ استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند.
 
امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: غلامحسین مظلومی یکی از افتخارات ورزش بود متأسفانه جامعه فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها او را فراموش کرده بودند اما افتخارات غلامحسین مظلومی آنقدر زیاد بود که همواره جایگاهش باید حفظ شود.

وی ادامه داد: زمانی که من در استقلال بودم او را به عنوان مدیر تیم انتخاب کردم. در زمان ما این جایگاه جایگاه مدیریتی بود و باید از دوستی که مظلومی را در آن زمان به من معرفی کرد تشکر کنم. او خیلی با صفا کار می‌کرد و با مجموعه تیم و باشگاه رابطه صمیمی‌ داشت و همه دوستش داشتند.

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: دوست نداشتم و ندارم که مثل برخی در کنار تابوت بایستم و مثل رفتاری که برخی با ناصر حجازی داشتند انجام بدهم. من همواره با ناصر حجازی هم ارتباط خوبی داشته‌ام و با خودروی شخصی‌ام به در منزلش می‌رفتم و او را به ورزشگاه می‌بردم و بر می‌گرداندم.

وی با اشاره به بیماری مظلومی گفت: او دو سال زجر و سختی کشید و امیدوارم که به همان اندازه در آن دنیا آرامش داشته باشد و از خداوند متعال برایش بهترین درجه‌ها را آرزومندم. درگذشت او را هم به خانواده محترمش و تمام کسانی که برایش زحمت کشیدند تسلیت می‌گویم.

 
برچسب ها: واعظ آشتیانی
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد