فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۰۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۶۶۹
انتشار: ۲۳:۴۷ - ۰۴-۰۹-۱۳۹۳

کاشانی: می‌خواهند حسرت المپیک 44 ساله شود

عصر ایران
فدراسیون یک NGO محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم و فوتبال مقتدرانه‌ای داشته باشیم باید به NGO بودن این نهاد احترام بگذاریم. منافع مشترک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون زیاد است و نباید کاری کنیم که به مردم و فوتبال لطمه بخورد. نهایتا ضرر این وضعیت به فوتبال ایران خواهد رسید

سرپرست تیم امید با اشاره به این که فدراسیون فوتبال باید درباره زلاتکو کرانچار تصمیم بگیرد، گفت: عده‌ای می‌خواهند حسرت 40 ساله المپیکی ایران را 44 ساله کنند.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در حاشیه مراسم درگذشت "غلامحسین مظلومی" گفت: به جامعه ورزش و باشگاه استقلال درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم. مردم استقبال بسیار خوبی از مراسم ایشان داشتند. فراموش نکنیم آقای مظلومی افتخارات زیادی نصیب ما کرده‌اند. خدا رحمتش کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره کرانچار اظهار کرد: همان طور که می‌دانید در صحبت‌های اولیه با کرانچار به توافق رسیدیم. حتی در مورد مدت و مبلغ قرارداد هم صحبت کردیم. من به ایران آمدم و گزارش کارم را به هیات رییسه دادم. به هر حال تا آخر هفته‌ فرصت داریم که به ایشان بگوییم که می‌خواهیم با ما کار کند یا نه. متاسفانه مشکلاتی ایجاد شده و عده‌ای می‌خواهند حسرت 40 ساله المپیک ما را 44 ساله کنند. واقعا با این وضعیت جای نگرانی وجود دارد و این زمانی که از دست می‌رود، فرصت‌سوزی است.

مسئول تیم امید اضافه کرد: به هر حال هیات رییسه باید پاسخگو باشد که چرا هنوز قراردادی بسته نشده است. این مساله مربوط به آنهاست و من کار خودم را کرده‌ام و با کرانچار به توافق رسیده بودم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کمیسیونی که در وزارت ورزش وجود دارد و باید این کمیسیون مربیان خارجی را تایید کند و ظاهرا کار کرانچار در آنجا گیر کرده است، بیان کرد: من نمی‌دانم این کمیسیون برای چه ایجاد شده است. آنهایی که باید تست فنی بگیرند و صاحب‌نظر هستند این کار را انجام داده‌اند. این که این کمیسیون خلق‌الساعه تشکیل شده است را خود مسئولان باید پاسخ دهند.

کاشانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که عده‌ای می‌گویند که وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است که از فدراسیون انتقام بگیرد، اظهار کرد: فدراسیون یک NGO محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم و فوتبال مقتدرانه‌ای داشته باشیم باید به NGO بودن این نهاد احترام بگذاریم. منافع مشترک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون زیاد است و نباید کاری کنیم که به مردم و فوتبال لطمه بخورد. نهایتا ضرر این وضعیت به فوتبال ایران خواهد رسید.

کاشانی در پایان اضافه کرد: کرانچار مربی بسیار خوبی است و از پیکان و چند تیم دیگر پیشنهادهای خیلی خوبی دارد که رقم‌های بالایی محسوب می‌شود. امیدوارم که توجه بیشتری به زمان پیش‌ رو شود و بیشتر از این فرصت سوزی صورت نگیرد.
برچسب ها: حبیب کاشانی
ارسال به دوستان
ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم