فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۸۶۶
انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۳

سرمربی گل گهر:تیم دست و پا بسته ای نیستیم

عصر ایران
برای این بازی تاکتیک خاصی را مدنظر داریم.ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی بازی کرد و در دقیقه 91 شکست خورد.پس از این باخت مردم شادی کردند.درست است مقابل سپاهان تدافعی بازی کردیم اما چند فرصت خوب داشتیم.قطعا بازی ما با پرسپولیس متفاوت از سپاهان خواهد بود.پرسپولیس دربی را برده و انگیزه بالایی دارد و همین مساله کار ما را سخت می کند.
سرمربی گل گهر:مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود/خیلی از تیم های لیگ برتر کیفیت زمین شان از زمین سیرجان پایین تر است

به گزارش کاپ،قاسم شهبا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:ما تا اینجا در جام حذفی خوب کار کردیم اما متاسفانه به دلیل فشردگی بازی ها تا اینجا در لیگ یک خوب کار نکرده ایم.بازی های جام حذفی دشواری های خاص خودش را دارد.تک بازی هستند و هر کدام فینال محسوب می شوند.من امیدوارم تماشاگران فردا بازی خوبی را ببینند و تیمی که صعود می کند گل گهر باشد.

وی درباره انتقادات حمید درخشان از زمین تمرینی امروز تیم پرسپولیس و اینکه ممکن است زمین بازی هم کیفیت خوبی نداشته باشد گفت:من فکر می کنم کیفیت زمین ما خوب باشد و مشکلی نیست.امروز خوردبین هم کیفیت زمین را تایید کرد و مشکلی نیست.خیلی از تیم های لیگ برتری هم کیفیت زمین شان از ما پایین تر است.

سرمربی تیم گل گهر درباره اینکه چه تاکتیکی برای رویارویی با پرسپولیس دارد خاطرنشان کرد: برای این بازی تاکتیک خاصی را مدنظر داریم.ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی بازی کرد و در دقیقه 91 شکست خورد.پس از این باخت مردم شادی کردند.درست است مقابل سپاهان تدافعی بازی کردیم اما چند فرصت خوب داشتیم.قطعا بازی ما با پرسپولیس متفاوت از سپاهان خواهد بود.پرسپولیس دربی را برده و انگیزه بالایی دارد و همین مساله کار ما را سخت می کند.در بازی با سپاهان،این تیم فکر می کرد که کار راحتی مقابل ما دارد.

وی ادامه داد: یکشنبه در آبادان بازی داشتیم و وقت کافی برای آماده سازی وجود نداشت.این مساله کار ما را سخت می کند.قرار بود پس از پیروزی مقابل سپاهان از جام حذفی کنار برویم تا در لیگ یک دچار مشکل نشویم.ما در لیگ یک به دلیل حضور در جام حذفی ضربه خوردیم و دو،سه بازیکن را از دست دادیم.با این وجود به خاطر شور و نشاطی که برای مردم سیرجان ایجاد می شد پذیرفتیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم.از این به بعد همه تمرکزمان را روی لیگ یک می گذاریم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره اینکه پیش بینی می کند بازی تیمش با پرسپولیس به پنالتی برسد یا نه خاطرنشان کرد:ما در بازی با نساجی و نفت مسجدسلیمان هم با پنالتی به پیروزی رسیدیم.به هر حال برای زدن پنالتی آماده هستیم و اگر کار به پنالتی برسد با انگیزه بالا کار را انجام می دهیم.

وی ادامه داد:پرسپولیس جزو پرطرفدارترین تیم های آسیا است.این تیم شاید در لیگ نتواند سهمیه بگیرد و به همین دلیل دنبال قهرمانی در جام حذفی است.به همین دلیل فردا روز سختی برای ما خواهد بود.ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس در آمادگی قرار دارند.نوری و طارمی زمان دایی در شرایط خوبی نبودند اما الان در اوج آمادگی قرار دارند.ما پرسپولیس را می شناسیم و امیدوارم فردا مقابل این تیم نتیجه بگیریم.انگیزه کادر فنی و بازیکنان برای این مسابقه مضاعف است و این موضوع طبیعی به نظر می رسد.مطمئن باشید مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

شهبا درباره اینکه آیا تیمش برای بازی با پرسپولیس غایب دارد یا نه بیان داشت:محروم نداریم ولی کاویانی،صادقیان و فراهانی مصدوم هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گل گهرسیرجان
ارسال به دوستان
۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید!