فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۰۰۷۶
انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۳

مجیدی:"ناصرخان" تنها اسطوره ما آبی هاست(عکس)

عصر ایران
داشتم مي‌رفتم اسپانيا كه از لندن خبر آمد مرا پذيرفته‌اند. خيلي ذوق كردم. به‌ هر ‌حال خبر بسيار خوبي براي من بود.مدرك حرفه‌اي مربيگري اروپا به من مي‌دهند. B يوفا. آن طور كه آقاي محصص گفتند با اين مدرك در آسيا مي‌توانم مانند A آسيا مربيگري كنم. اين مدرك، اعتبار بالايي دارد. در همه دنيا قبولش دارند. من هم رده مقدماتي كلاس‌ها را در لندن گذرانده بودم كه خدابيامرز متسو هماهنگي‌هايش را انجام داد.

ورزش > لیگ برتر - مجیدی می گوید بر سر مزار ناصر حجازی این جمله را خوانده است:«تو تنها اسطوره ما آبی هایی آهای ناصر حجازی.»
به گزارش خبرورزشی؛فرهاد مجیدی صبح روز یک شنبه در حالی که کسی از ورودش به ایران هم خبر نداشت، به بهشت زهرا (س) رفت و بر بالای مزار چند چهره حاضر شد. او بر بالای مزار ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ناصر احمدپور فاتحه خواند تا دینش را به آنها ادا کرده باشد. 

كسي خبر نداشت وارد تهران شده‌‌اي.
بعد از آنكه جوابم از لندن آمد تقريباً كاري نداشتم و به ايران برگشتم.

داشتي براي سفر به اسپانيا آماده مي‌شدي؟
بله داشتم مي‌رفتم اسپانيا كه از لندن خبر آمد مرا پذيرفته‌اند. خيلي ذوق كردم. به‌ هر ‌حال خبر بسيار خوبي براي من بود.

چرا؟
مدرك حرفه‌اي مربيگري اروپا به من مي‌دهند. B يوفا. آن طور كه آقاي محصص گفتند با اين مدرك در آسيا مي‌توانم مانند A آسيا مربيگري كنم. اين مدرك، اعتبار بالايي دارد. در همه دنيا قبولش دارند. من هم رده مقدماتي كلاس‌ها را در لندن گذرانده بودم كه خدابيامرز متسو هماهنگي‌هايش را انجام داد.

كلاس چه زماني برگزار مي‌شود؟ 
3 مارس (12 اسفند) به لندن مي‌روم. كلاس ما دو هفته به صورت كمپينگ برگزار مي‌شود و بايد آنجا مستقر شوم. 

مثل اينكه خيلي جدي به مربيگري نگاه مي‌كني. 
به ‌هر ‌حال عرصه جديدي از زندگي ورزشي من محسوب مي‌شود. عمر دوران بازي خيلي زود به آخر مي‌رسد‌ اما اگر نگاهت در مربيگري مدرن باشد و اطلاعاتت را به‌روز كني، مي‌تواني دوام بياوري‌ اما اگر سنتي باشي...

در بهشت زهرا (س) بالاي مزار چند نفر رفتي؟ 


مرحوم ناصر حجازي كه فراتر از يك چهره ورزشي بود. او در قلب همه ما آبي‌هاست. غلامحسين مظلومي كه دوست‌داشتني بود و ناصر احمدپور كه مربي من بود و خيلي به او بدهكارم.

 

فرهاد مجیدی

يك جمله درباره مرحوم ناصر حجازي...؟
شعري را مي‌گويم كه ديروز در بهشت زهرا (س) بالاي مزارش خواندم. تو «تنها» اسطوره ما آبي‌هايي آهاي ناصر حجازي. او واقعاً تنها اسطوره ما آبي‌هاست.

و يك جمله براي مرحوم غلامحسين مظلومي...؟ 
خدابيامرز مظلومي، در اوج بزرگي، خيلي مظلوم بود. او خيلي مظلوم رفت. كاش در ايران بودم و در مراسم تشييع پيكرش شركت مي‌كردم.

در مورد استقلال اين روزها چه نظري داري؟
هيچ نظري ندارم. هيچ حرفي در اين مورد نمي‌زنم. البته حرف زياد است‌ اما به موقع بايد زده شود.

برچسب ها: ناصرحجازی
ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد