فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۶۱۲۲
انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳
بیانیه ای در خصوص برد دو بر صفر برابر بحرین:

گروهبان قندلی هم بود می بُرد!(طنز ورزشی)

گروهبان قندلی هم بود می بُرد!(طنز ورزشی)
الف.راستگو

کلا ما برای فوتبال بحرین؛ احترام خاصی قائل هستیم. البته دلیل این احترام فوق العاده برای بحرینی ها، خودشان هستند که اینهمه فوتبالشان خوب و ایضا حرفه ای است!

دیروز برخی از روزنامه ها این ارادت خود را به فوتبال بحرین نشان دادند. مثلا روزنامه "مردم سالاری" تیم بحرین را "گربه سیاه زخم خورده" دانست و روزنامه "اسرار" هم از این تیم با عنوان "نماد ضد فوتبال عربی" یاد کرد! روزنامه "هفت صبح" هم دیروز چنین تیتری داشت: "ملاقات با حریف کوچک روی اعصاب همیشگی"

البته این ارادات امروز نیز ادامه داشت و روزنامه "ایران ورزشی" تیر خلاص را به بحرینی ها زد و نوشت: "شکار شغال"؛ فقط امیدواریم این ارادت در همین نقطه باقی بماند و یک وقت کار به جاهای باریک تر نرسد، بالاخره ما روزنامه رو می بریم خونه، خانواده می بینن!

***

کیروش همچین شاهکار هم نکرده!

چی؟! راست میگی؟! ایران برد؟! اون بیانیه رو بده من تا اون کلمه بحرین رو پاک کنم به جاش بنویسم قطر! ببین اگه پنجشنبه تیم باخت سریعا می فرستینش واسه خبرگزاری ها ... نه اصلا واستا! متن بیانیه رو یکم تغییر بدم:

"این همه پول دادیم به این آقای پول پرست! آخرش چی شد؟! فقط روی تاکتیک فردی گل زدیم! بعدشم؛ این تیم بحرین 14تا بازی تدارکاتی انجام داده بود، خب خسته بودن دیگه! اگه به جای کیروش، گروهبان قندلی هم مربی بود با این بازیکن های خوب می تونست شیش تا گل به بحرین بزنه! هی الکی هم کنار زمین داد میزد مثلا فکر کنیم خیلی غیرتیه! مرد بودن به این کارها نیست، تو اول دو روز حبس بکش بعد ادعای مردانگی کن!

بعدشم ایشون تیمش از دقیقه 70 تصادفی 2 بر صفر جلو افتاد! حالا چه کاری بود اینهمه به خودش و بازیکن ها فشار وارد کنه و اینهمه جیغ و داد کنه؟!

بعد از اینکه 2تا گل جلو افتادن باید اولا باید به بازیکن ها می گفت از این دقیقه به بعد کمی استراحت کنن و فقط زیر توپ بزنن و دوما اینکه باید خودش به جای تمرکز روی بازی بچه ها، کمی هم به تماشاگرها توجه می کرد و همراه با اون ها اقدام به انجام حرکات موزون در کنار زمین می کرد! نه اینکه تا دقیقه آخر هی داد بزنه سر بازیکن ها! یک مربی اینقدر پول پرست نمیشه تا واسه گل زدن های بیشتر حرص بزنه!

توضیح ضروری: اصلا و ابدا دیالوگ فوق مربوط به برخی از مربیان وطنی نیست!

برچسب ها: تیم ملی ایران
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند