فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۰۱۰
انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳

علیرضا قربانی با «شهرزاد» روی صحنه رفت

 علیرضا قربانی کنسرت «شهرزاد» را با اجرای آثار فردین خلعتبری روی صحنه برد.

به گزارش ایسنا، در کنسرت «شهرزاد» که از اول تا سوم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران اجرا می‌شود، آثاری از فردین خلعتبری و همچنین بهنام ابوالقاسم روی صحنه نواخته خواهند شد.

در نخستین شب این کنسرت، قطعات «شب دهم»، «باران اگر ببارد»، «کنار تو هستم»، «ای باران»،‌ «عاشقی» و «زندگی» در بخش اول و همچنین قطعاتی مانند «شهرزاد»، «نرو»، «اهل جنون»، «پیمان‌شکن» و «مدار صفر درجه» در بخش دوم اجرا شدند.

همچنین یک بخش بداهه‌نوازی توسط سامان صمیمی (کمانچه) با آواز علیرضا قربانی علاوه بر قطعات بخش نخست، اجرا شد. این کنسرت در نیمه‌شب گذشته با اجرای قطعه‌ی «ارغوان» پایان یافت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟