فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۵۳۹
انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۳
چرا پيشکسوتان بايد سهام شان را نقد بخرند؟

عابدینی: می ترسم شرایط پرسپولیس بدتر شود

عصر ایران
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس ادعا کمي کند که شرايط واگذاري 2 باشگاه خوب است و فقط مشکل قيمت آن است.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس ادعا کمي کند که شرايط واگذاري 2 باشگاه خوب است و فقط مشکل قيمت آن است.امیر عابدینی به "ورزش سه" گفت که در شرایط حساس استقلال و پرسپولیس در واگذاری مدنظر قرار نگرفته است.

شرایط واگذاری خوب است
از نظر من شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس خوب تعیین شده است اما فقط مشکل همان قیمت است که متاسفانه دولت با شرایط ما کنار نیامد. می شد در مورد قیمت کمی تجدید نظر کرد تا افرادی که بیشتر می توانند به پرسپولیس و استقلال کمک کنند بتوانند در مزایده خرید 2 باشگاه شرکت کنند.

حساسیت واگذاری سرخابی ها را درک نکرده اند
از نظر من حساسیت واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به خوبی درک نشده است. بی تردید این دو باشگاه شرایطی را دارند که واگذاری آنها با فراز و نشیب هایی همراه خواهد بود. من فکر می کنم باید هرچه زودتر تکلیف 2 باشگاه مشخص شود تا آسیب های آن کمتر بشود. در بحث واگذاری 2 باشگاه باید شرایط اجتماعی و فرهنگی 2 باشگاه در نظر گرفته بشود.

ممکن است کسی پول داشته باشد ولی دلسوز 2 باشگاه نباشد
احتمال دارد کسی پول داشته باشد ولی با برنامه به فوتبال آمده باشد و برای پولش برنامه ریزی کرده باشد. این چیزی است که باید به آن توجه شود. ممکن است کسی که به استقلال و پرسپولیس را می خرد دلسوز 2 باشگاه نباشد و به همین دلیل به دنبال منافع خودش باشد. این موضوع می تواند استقلال و پرسپولیس را با دردسرهای عدیده ای روبرو کند.

پول همه چیز نیست
به هیچ عنوان پول نمی تواند همه چیز باشد. در گذشته شخصی به پرسپولیس آمد که می خواست با استفاده از نام پرسپولیس به انتخابات شورای شهر و همچنین شهرداری تهران راه پیدا کند. او از لابی اش استفاده کرد و همچنین کسانی هم او را حمایت کردند اما شما دیدید که نتوانست کار مثبتی انجام بدهد. به همین دلیل هم است که من می گویم فقط با پول نمی شود همه کار انجام داد.

شنیده ام از خارج از کشور هم برای خرید 2 باشگاه اقدام کرده اند
من شنیده ام که افرادی از خارج از کشور برای خرید پرسپولیس ابراز تمایل کرده اند. آنها صحبت هایی را مطرح کرده اند که اصلا با اصول ما هم خوانی ندارد. واقعا نمی توانم پیش بینی کنم که چه اتفاقی قرار است برای 2 باشگاه بیفتد.

بسیار نگرانم
من بسیار نگران هستم که اتفاقی بدتر از آنچه در ده یازده ماه اخیر سر پرسپولیس آمد، در آینده گریبان این تیم را بگیرد. این موضوع واقعا من را در فکر فرو برده است چون شرایط خیلی پیچیده است.

چرا پیشکسوتان باید پول نقد بدهند؟
واقع اتفاق های مبهم زیادی وجود دارد. سوال من این است که چرا مالک اصلی حق دارد پولش را 2 ساله پرداخت کند اما پیکسوتان این پول را نقدی پرداخت کنند؟ این ها چیزهایی است که برای من مبهم است. سوال دیگر من این است که چرا مالک جدید نباید بدهی را پرداخت کند و این بدهی ها به دولت واگذار شده است؟ این چیز عجیبی است که من دلیل آن را نمی دانم.
برچسب ها: عابدینی
ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم