فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۲۸۴۲
انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۳

استقلال خوزستان: از ویسی حمایت می‌کنیم

عصر ایران
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: کادرفني تيم هميشه مورد حمايت مديريت باشگاه بوده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: کادرفني تيم هميشه مورد حمايت مديريت باشگاه بوده است.

به گزارش ایسنا، علی پورکیانی اظهارکرد: تیم در حال تمرین است و همگی قول داده‌اند که در دیدار با ملوان یک بازی خوب و زیبا را ارائه دهند و حتما سه امتیاز مسابقه را کسب کنند. ملوان نیز تیم بسیار خوبی است و طی دو، سه هفته اخیر خوب کار کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که رقابت​ها در نیم‌فصل دوم خیلی نزدیک به هم شده است و از دست دادن امتیاز خیلی به ضرر تیم‌هاست، شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: ما متاسفانه با بدشانسی امتیاز از دست داده‌ایم و در یکی، دو مورد هم از جمله بازی با ذوب آهن اشتباه داوری باعث شد که نتوانیم امتیاز بگیریم. در دیدار گذشته علی‌رغم این‌که تیم‌مان مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد، با بدشانسی مواجه شدیم. ان‌شاءالله که تیم‌مان روز جمعه جبران می‌کند و تماشاگران را خوشحال به خانه‌های‌شان می فرستد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با دفاع از عملکرد کادرفنی تیم، عنوان‌کرد: کادرفنی همیشه مورد حمایت مدیریت باشگاه خواهد بود. کادرفنی کارش را خوب انجام می‌دهد و تیم‌مان هم خوب بازی می‌کند و با بدشانسی مواجه شده‌ایم و البته کادرفنی قول جبران داده است.

وی درباره خشن بودن تیم و این‌که به نظر می‌رسد هشدار ویسی درخصوص برخورد با بازیکنانی که کارت غیرفنی بگیرند، آن‌چنان جواب نداده است و باز هم شاهد این موضوع بوده‌ایم، گفت: تمام بازیکنانی که کارت غیرفنی دریافت کرده‌اند، از سوی کادرفنی جریمه شده‌اند و باشگاه نیز این جرائم را اعمال خواهد کرد. به هر حال وظیفه کادرفنی است که در این خصوص به بازیکنان تذکر دهد و قطعا به این صورت خواهد شد و هر بازیکنی هم که بخواهد تخطی کند با جریمه سنگین مواجه می‌شود.

پورکیانی در پایان درباره مصاحبه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر این‌که در دیدار این تیم با استقلال خوزستان بازیکنان حریف به داور توهین کردند که البته بعد از آن، این رفتار به تماشاگران استقلال نسبت داده شد، خاطرنشان‌کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی از سوی بازیکنان ما انجام نشد. ضمن احترام به آذری باید بگویم وقتی وی در وی.آی.پی نشسته بود، چگونه می‌تواند نیمکتی را که پشت آن به وی.آی.پی است ببیند. به هر حال بهتر است به این مسایل نپردازیم و به نقاط ضعف و قوت تیم بپردازیم. آذری از دوستان ما است و قطعا این موضوع را اشتباه گرفته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند