فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۹۷۲
انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۳

شهاب حسینی: برنامه تلویزیونی اجرا نمی‌کنم

شهاب حسینی تاکید کرد که هیچگاه در برنامه‌ای به عنوان مجری حضور نخواهد داشت.

در پی انتشار اخباری مبنی بر اجرای برنامه‌ی ویژه‌ تحویل سال یکی از شبکه‌های تلویزیونی توسط شهاب حسینی‌، این بازیگر سینما ضمن رد این مطلب به ایسنا گفت: نوروز 94 اولین عیدی است که پدرم در میان ما نیست، به همین دلیل اصلا عید ندارم.

او که در سال‌های دور اجرای برنامه «اکسیژن» را برای نوجوانان بر عهده داشت،‌ افزود: در آینده هیچگاه روی استیج یا در تلویزیون برنامه‌ای را اجرا نمی‌کنم.

این بازیگر که فیلم «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را داشت، اما به دلیل درگذشت پدرش در نشست پرسش و پاسخ این فیلم و نیز مراسم اختتامیه شرکت نکرد، این روزها در حال بازی در سریال «شهرزاد» حسن فتحی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شهاب حسینی ، مجری
ارسال به دوستان
اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس)