فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۵۰۲۸
انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۳

نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج می‌شود

نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج می‌شود
نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی قبلی از ساعت ۲۳ امشب، به مدت حدود 2 ماه از مدار خارج می‌شود.

به گزارش فارس، براساس اعلام سازمان انرژی اتمی ایران، نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی قبلی از ساعت 23 امشب (دهم اسفندماه جاری) به مدت حدود دو ماه از مدار خارج خواهد شد.

این تصمیم در راستای فراهم کردن امکان در مدار بودن نیروگاه در ایام اوج مصرف شبکه سراسری در تابستان سال 94 اتخاذ شده است. نیروگاه اتمی بوشهر در حال حاضر حدود 190 روز کارکرد موثر سوخت دارد، که در صورت ادامه تولید، با رسیدن به مرز ۳۰۰ روز کارکرد موثر سوخت در اواسط خردادماه و در زمانی که بیشترین نیاز به تولید این نیروگاه وجود دارد، باید نیروگاه برای سوخت‌گذاری بعدی از مدار خارج می‌شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد تردد بیش از ۲۱ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی