فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۸۳۵۵
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳

خاکپور: به 3 دلیل به ورزشگاه آزادی رفتم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

به گزارش فارس، محمد خاکپور در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه نفت و الشباب عربستان گفت: بعد از 20 سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم و یک مسابقه فوتبال را به طور کامل تماشا کردم.

وی افزود: حضور من در ورزشگاه آزادی سه دلیل داشت. اول اینکه از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنم‌ و خوشحالم که در نهایت هم بازی با پیروزی تیم نفت همراه شد. دوم به خاطر علیرضا منصوریان که با توجه به عهد اخوت سال‌ها قبل پدران ما در خانه خدا، پسر عمو خوانده من است و سوم به خاطر دیدن بازی ارسلان مطهری بازیکن تیم امید که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی کرد.
برچسب ها: خاکپور
ارسال به دوستان
اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس) پارک‌هیل؛ بروتالیستی رنگی در شفیلد انگلستان (+عکس) سی‌ان‌ان: کاهش موقت نیروهای اسرائیلی در لبنان بید دندان خرگوشی! (+عکس) تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا نماینده مجلس: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس)