فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۸۶۸
انتشار: ۱۹:۰۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۴

انریکه: هواداران بیایند و نوکمپ را بلرزانند

عصر ایران
سرمربی بارسلونا برای اولین بار از هواداران بارسا درخواست کرد تا فردا نوکمپ را پر کرده و در مقابل والنسیا بیش از همیشه از تیمشان حمایت کنند.

سرمربی بارسلونا برای اولین بار از هواداران بارسا درخواست کرد تا فردا نوکمپ را پر کرده و در مقابل والنسیا بیش از همیشه از تیمشان حمایت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از برتری روحیه بخش 3-1 بر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، فردا از ساعت 18.30 در نوکمپ به مصاف تیم قدرتمند و سختکوش والنسیا خواهد رفت. در شرایطی که فاصله بارسلونا و رئال به دو امتیاز رسیده، این تیم برای حفظ صدرنشینی، محکوم به پیروزی مقابل والنسیاست.

لوئیس انریکه سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:" اصلا به بازی سه شنبه مقابل پی اس جی فکر نمی کنم و برای من تنها بازی با والنسیاست که حائز اهمیت است. بدون در نظر گرفتن هرگونه احتمالی، بهترین ترکیب ممکن را به زمین می فرستم. سه شنبه مقابل پی اس جی هم خواهید دید که با وجود کسب نتیجه خوب در بازی رفت، هیچ تضمینی برای صعود وجود ندارد. 

والنسیا در بازی رفت برای ما دردسر زیادی ایجاد کرد و به زحمت این تیم را شکست دادیم. بازی هم در زمان غیرمعمولی برگزار می شود. به همین خاطر برای اولین بار می خواهم از هوادارانمان درخواست کنم که ورزشگاه را پرکرده و با تشویق های خود، نوکمپ را به لرزه در آورند. با آنها بارسلونا تیمی قدرتمندتر از همیشه می شود و حالا به حمایتشان بیشتر از هر زمانی نیاز داریم. با هیجانی که به ما تزریق خواهند کرد، به کسب سه امتیاز امیدوارتر خواهیم شد." 

سرمربی بارسلونا در مورد وضعیت اینیستا و الوس گفت:" مصدومیت اینیستا بهتر شده اما در بازی فردا حضور نخواهد داشت. حتی در صورت وقوع معجزه هم از او مقابل والنسیا استفاده نخواهم کرد. آلوس هم مصدومیتی جزئی دارد و 100 درصد آماده نیست."

انریکه در واکنش به سوالی در این مورد که آنچلوتی بازی های بارسا را تماشا نمی کند گفت:" من همیشه دوست دارم بازی های بارسا را تماشا کنم و این مساله برای من جذاب ترین است."

انریکه در مورد احتمال حضور ماسکرانو در مرکز زمین کنار بوسکتس (در غیاب اینیستا) همچون بازی رفت گفت:" بستگی به حریف مقابل دارد. این هم یک راه حل است.بوسکتس می تواند کمی عقب تر از مرکز زمین هم بازی کند. او در کنار ژاوی هم زوج خوبی را تشکیل می دهند. بازیکنان مستعد زیادی در تیمم دارم که راه حل های متنوعی پیش پای من می گذارند."

انریکه در مورد شانس بارسا برای فتح سه گانه نیز گفت:" طرح این موضوع نه خوشایند من است و نه مرا آزار می دهد. چالش بعدی من شکست دادن والنسیاست و در حال حاضر به همین موضوع فکر می کنم."
برچسب ها: انریکه
ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد