فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۰۳۳
انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴

بهروان: پاشازاده الفاظ زشتی را به کار برد

عصر ایران
رئیس کمیته سازمان مساقات لیگ گفت: از مهدی پاشازاده انتظار رفتار بهتری را داشتیم. او واژه‌های بسیار ناپسندی را به کار برد.

رئیس کمیته سازمان مساقات لیگ گفت: از مهدی پاشازاده انتظار رفتار بهتری را داشتیم. او واژه‌های بسیار ناپسندی را به کار برد.


غلامرضا بهروان در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک و سپیدرود که در رشت برگزار شد و اینکه پاشازاده به او حمله کرده است گفت: این مسابقه حساسیت بسیار زیادی داشت و با توجه به اینکه یک بازی 6 امتیازی در لیگ دسته دو بود مهدی تاج از من خواست که برای این مسابقه به رشت بروم. من و منصور پورحیدری بر روی سکوها نشسته بودیم اما وقتی جو ملتهب شد من به کنار زمین آمدم. تیم سپیدرود در دقیقه 34 گل زد و تیم آلومینیوم اراک هم گل مساوی را در دقیقه 60 به ثمر رساند اما آنها مدام به داوری مسابقه اعتراض داشتند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با این حال آنها به داور اعتراض‌های زیادی داشتند و ضیایی از استان سمنان قضاوت این مسابقه را برعهده داشت. تیم آلومینیوم اراک 13، 14 اتوبوس تماشاگر به رشت آورده بود. تیم سپیدرود هم یک تیم قدیمی است و تماشاگران زیادی داشت. وقتی پاشازاده اعتراض می‌کرد تماشاگران تحریک می‌شدند. در نهایت داور مسابقه در دقیقه 85 از پاشازاده خواست که نیمکت تیمش را ترک کند و به روی سکوها برود اما پاشازاده حاضر به این کار نبود و می‌گفت که از کنار نیمکت تکان نمی‌خورد. او الفاظ زشتی را هم به کار برد که در گزارش داور آمده است.

بهروان تصریح کرد: پاشازاده می‌گفت حاضر به ترک زمین نیست و بازی هم به همین دلیل متوقف شده بود زیرا برابر قانون تا او از روی نیمکت نمی‌رفت بازی نمی‌توانست شروع شود. من از پاشازاده خواهش کردم و گفتم شان شما بالاتر از این حرف‌ها است. در نهایت همین رفتارها باعث شد که تماشاگران من را هم مورد لطف خود قرار دهند و به من هم ناسزا بگویند که من به پاشازاده گفتم من چه گناهی دارم که باید بد و بیراه بشنوم. در نهایت هم پاشازاده در تونل ورودی ایستاد و بازی را از آنجا تماشا کرد. من حتی از ماموران انتظامی خواهش کردم که در مسئله دخالت نکنند.

بهروان با اشاره به اتفاقات بعد از مسابقه گفت: بعد از آنکه داور سوت پایان را زد پاشازاده باز هم به زمین آمد و به درگیری‌هایش ادامه داد. به او گفتم طبق قانون نباید به زمین می‌آمد و باید به رختکن می‌رفت. حتی یکی از لیدرهای تیم رشت به زمین آمد و می‌گفت که به مردم گیلان بی‌احترامی و توهین شده است. این رفتارها اتفاق بدی بود. دوستانی که مدعی هستند در فوتبال ایران پیشینه خوبی دارند باید صبر و تحملشان هم بیشتر باشد. آنها می‌‌گفتند داوری مشکل دارد این نظر آنها بود اما به عقیده من میزبانی بسیار خوب بود و هیچ مشکلی نداشت. باید از مسئولان برگزاری مسابقه و همچنین از نیروی پر تلاش و زحمتکش انتظامی تشکر کنم. میزبانی هیچ مشکلی نداشت.

وی در مورد اینکه منصور پورحیدری در این اتفاقات چه رفتاری انجام می‌داد گفت: پورحیدری آنقدر نجیب است که تلاش می‌کرد اوضاع را آرام کند. ما حتی تیم آلومینیوم اراک را هم تا پلیس راه اسکورت کردیم تا تیم به سلامت برود. به عقیده من تیم آلومینیوم نتیجه بدی هم نگرفت و مساوی هم بد نبود.
برچسب ها: پاشازاده
ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»