فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۲۵۰
انتشار: ۲۳:۱۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴
افشارزاده و هيئت مديره تمام تلاششان را کرده اند

قلعه‌نویی: انتقادات پورحیدری برایم با ارزش است

عصر ایران
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: برخي انتقاد مي‌کنند تا عکسشان در رسانه‌ها منتشر شود چرا که نسل جديد آنها را نمي‌شناسند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: برخي انتقاد مي‌کنند تا عکسشان در رسانه‌ها منتشر شود چرا که نسل جديد آنها را نمي‌شناسند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در صحبت با رادیو جوان در مورد بالا رفتن موج انتقادات نسبت به او و عملکرد استقلال گفت: هرکسی نظری دارد و باید به آن احترام گذاشت اما باید دید برخی صحبت‌ها از سوی چه کسانی مطرح می‌شود و چه جایگاهی در فوتبال دارد،‌ یک نفر مثل هادی نراقی با من تماس گرفته و با بیان چند نکته من را راهنمایی کرده است که جا دارد از او تشکر کنم.

وی افزود: متأسفانه یک تعداد افراد هم هستند که فقط منتقدند، یکی مثل نراقی پیدا می‌شود که به خاطر تشکیلات استقلال و زحماتی که کشیده ما را راهنمایی می‌کند اما یک نفر دیگر به دنبال این است عکسش دائم در رسانه‌ها منتشر شود چرا که نسل جدید آنها را نمی‌شناسند و می‌خواهند به این نحو شناخته شوند. این افراد اگر جایگاه داشتند یک تیم به آنها داده می‌شد نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم اما به کارنامه همین آقایی که دائم مصاحبه می‌کند نگاه کنید و ببینید او چه جایگاهی دارد. متأسفانه حرف‌ها هم کارشناسی شده نیست. باز فردی مثل منصور پورحیدری انتقادی انجام می‌دهد که ما مخلص او هم هستیم چرا که یکی از پر افتخارترین مربیان این فوتبال است و دلش برای استقلال می‌سوزد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که شاید این انتقادات به خاطر شرایط حساس استقلال مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: آن آدم دنبال این مسائل نیست او می‌خواهد عکسی در رسانه‌ها بیندازد و خودش را نشان دهد چرا که نسل جدید او را نمی‌شناسند مگر پورحیدری از ما انتقاد نکرد. او حرفش برایمان ارزش زیادی دارد چرا که کاربلد است و دلش برای استقلال می‌سوزد. آدمی که یک تیم را یک پله بالا نیاورده و در چند جا مربیگری کرده که تا هفته پنجم هم نتوانسته دوام بیاورد درست نیست که این صحبت‌ها را کند.

قلعه‌نویی در رابطه با کمرنگ شدن شانس قهرمانی استقلال تصریح کرد: شانس ما خیلی کم شد ولی هنوز 12 امتیاز تا پایان فصل باقیمانده و باید تلاش زیادی کنیم. باید بگویم برخی آقایان در گذشته کاری کردند که در آینده مشخص خواهد شد. آقای رجبی چیزهایی تعریف می‌کرد که در آینده آنها گفته می‌شود. هیچکس نمی‌گوید هفت ماه است دریافتی نداشتیم هیأت مدیره و مدیریت باشگاه در این مدت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دادند متأسفانه اسپانسری در ابتدای فصل آمد که پس از مدتی بلاتکیف شد با تمام این مشکلات با دندان تیم را تا به اینجا کشیدیم آیا این ارزش دارد یا نه؟

وی در پایان گفت:‌ هفت ماه است با سیلی صورتمان را سرخ کردیم. شما روزی که بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به صدر رفتیم را ببینید و با الآن مقایسه کنید. چهار هفته به پایان فصل مانده و بازیکنان 50 تا 40 درصد طلب دارند. وقتی قرار است فصل تمام شود آنها بلاتکلیف می‌شوند و چطور می‌توان در این شرایط انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم. تا دلتان بخواهد مصدوم داریم و قبل از شروع مجدد لیگ حدود 20 روز با هفت نفر تمرین می‌کردیم. تمام این مشکلات هست ولی کسی توجه نمی‌کند. باز هم انتقادات برایمان ارزشمند است و باید در آینده شرایط را بهتر کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قلعه نویی
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه