فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۸۹۰
انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۴
نمی گویم گسترش بعد از من قوی شده یا ضعیف

تارتار: خاطرات گسترش همیشه در ذهنم است

عصر ایران
مهدی تارتار سرمربی صبا فردا برابر تیمش سابقش گسترش فولاد قرار می گیرد و همین مساله این بازی را برای او حساس کرده است.

مهدی تارتار سرمربی صبا فردا برابر تیمش سابقش گسترش فولاد قرار می گیرد و همین مساله این بازی را برای او حساس کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پیش از شروع کنفرانس از مسوولان باشگاه گسترش فولاد تشکر کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

گسترش فولاد در ضد حملات خطرناک است
درباره بازی باید بگویم مسابقه حساسی برای گسترش فولاد است.همین حساسیت کار را برای ما سخت می کند وتیم ما هم با توجه به شرایط خوبی که در جدول دارد بدون استرس دنبال بازی زیبا و جوانمردانه است.با توجه به زمین مناسب گسترش فولاد فکر می کنم شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز است چون مساوی و باخت برای ما فرقی ندارد.می دانیم گسترش فولاد در ضد حملات فوق العاده خوب است و به همین دلیل راهکارهایی در نظر داریم تا به هدف مان برسیم.

خاطرات خوب گسترش در ذهنم می ماند
من از نظرفنی در این گسترش شرایط خوبی را داشتم.از نظر خودم ناموفق نبودم و خاطرات خوبی از بازیکنان و مالک باشگاه دارم.ارادت خاصی به زنوزی و سمندر دارم که می توانند یک مدیر نمونه باشند.فکر نمی کنم در گسترش ناموفق بوده باشم.شرایط به گونه ای رقم خورد که احساس کردم نبودنم به گسترش کمک می کند.بنابراین با توافق کامل تصمیم گرفتم از باشگاه جدا شوم.خاطرات خوب گسترش همیشه در ذهن من می ماند.مطمئنا این ها خوب بودند اگر جز این بود تعریف نمی کردم.قبل از کنفرانس به دیدن زنوزی و سمندر رفتم واین دوستی بین ما باقی می ماند.

نمی توانم نقاط ضعف گسترش را بگویم
پس از 26 هفته تیم ها همدیگر را خوب می شناسند وهمانطور که ما گسترش را می شناسیم کادر فنی گسترش هم ما را خوب می شناسد.این مساله به همه کادرهای فنی کمک کند ومن چون در گسترش کار کردم لازم است به نقاط قوتش اشاره کنم.مدیریت کادر فنی و بازیکنان نقطه قوت گسترش هستند و نقاط ضعفش هم یک سری مسائل تاکتیکی است که در طول هفته به آن پرداخته ایم و نمی توانم به آن اشاره کنم.حالا اینکه گسترش فولاد پس از رفتن من قوی تر شده یا ضعیف تر شده است در دلم می ماند و آن را بیان نمی کنم. من از روز اول به گسترش فولاد ایمان داشتم و اطمینان دارم این تیم در لیگ برتر می ماند.

نباید به صبا دید خنثی داشت
ما در 6،7 بازی از ناحیه داوری لطمه دیدیم.به گفته کارشناس 90 و سایر کارشناسان اکثر اتفاقات به ضرر ما بود.نزدیک 7،8 امتیاز را در این هفته ها از دست دادیم.فکر می کنم چیدمان داوری ها باید بهتر شود.به صبا نباید به دید یک تیم خنثی نگاه کرد که وسط جدول است.تیم های بالای جدول و پایین جدول از ما انتظار دارند با همه قوا مقابل حریفان به میدان برویم.به همین دلیل نیاز هست که داوران با کیفیت در مسابقات ما حضور پیدا کنند.

دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود
قلبا دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود.من در این تیم بازی کرده ام و روی آن تعصب دارم.پس از آن نفت و سپاهان شرایط بهتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند
برچسب ها: تارتار
ارسال به دوستان
نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها»