فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۹۸۴
انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴

نصرتی: به تراکتور گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

عصر ایران
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.

نصرتی پیش از این بازی حساس برای هر دو تیم و شرایط پیکان در انتهای جدول گفت و گویی به "ورزش سه" گفت:

در فاز حمله مشکل داریم
مشکل ما این است که در فاز حمله پرتعداد نیستیم و همانطور که در کارهای دفاعی خوب هستیم باید در کار حمله هم حضور فعال داشته باشیم.ما باید در خط حمله اعتماد به نفس مان را دوباره بدست بیاوریم تا بتوانیم در این 4 بازی باقی مانده خوب کار کنیم. باشگاه از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کرده و همگی تلاش می کنیم تا در این 4 بازی امتیازات کامل بگیریم البته کار سختی است. امسال شرایط سختی داشتیم وامیدوارم تا پایان فصل اتفاقات خوبی بیافتد.انسان به امید زنده است و ما هم امیدوار هستیم بتوانیم در لیگ بمانیم و مطمئن باشید پیکان در لیگ می ماند.

سر بازی تراکتور و نسف حرص خوردم
من بازی تراکتور با نسف قارشی را دیدم و خیلی ناراحت شدم. هم حرص خوردم و هم عصبانی شدم هم اینکه چون با تیم دومش بازی می کرد کمی خوشحال شدم چون اگر با تیم اصلی بازی می کرد پیروز می شد.

بازی با تراکتور استرس دارد
هر دو تیم در حال حاضر شرایط سختی دارند. تراکتور که قهرمانی را می خواهد و ما هم می خواهیم برای ماندن در لیگ سه امتیاز را بگیریم. این بازی استرس زیادی دارد و هم می تواند بازی کسل کننده ای باشد اگر دو تیم محتاط بازی کنند. این بازی می تواند قشنگ هم از آب در بیاید اگر دو تیم حمله کنند. تونی از وقتی به این تیم آمده تراکتور خوب بازی کرده و از لحاظ روحی و روانی هم به تیم کمک کرده.

دوست دارم تراکتور قهرمان شود
در حال حاضر من به باشگاه پیکان تعهد دارم و دوست دارم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم بکنم.در بازی رفت هم این تیم را بردیم و اگر وجدانی نگاه کنیم من باید برای تیمم با تمام وجود بازی کنم. اما دوست دارم امسال تراکتور قهرمان شود.این تیم خوب است و استحقاق قهرمانی را دارد.

برای تونی دسته گل می برم
قبل از بازی سمت تونی می روم و برای او دسته گل می برم.نیم فصل هم قرار بود به تراکتور بروم که باشگاه پیکان رضایتنامه ام را صادر نکردند. دوست داشتم در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کنم و امیدوارم این تیم در لیگ قهرمان شود.اگر هم گل بزنم به هیچ وجه خوشحالی نمی کنم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نصرتی
ارسال به دوستان
تارا رضایی؛ از المپیاد فیزیک تا بنیان‌گذاری استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون‌ولی مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت