فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۹۸۴
انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴

نصرتی: به تراکتور گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

عصر ایران
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.

نصرتی پیش از این بازی حساس برای هر دو تیم و شرایط پیکان در انتهای جدول گفت و گویی به "ورزش سه" گفت:

در فاز حمله مشکل داریم
مشکل ما این است که در فاز حمله پرتعداد نیستیم و همانطور که در کارهای دفاعی خوب هستیم باید در کار حمله هم حضور فعال داشته باشیم.ما باید در خط حمله اعتماد به نفس مان را دوباره بدست بیاوریم تا بتوانیم در این 4 بازی باقی مانده خوب کار کنیم. باشگاه از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کرده و همگی تلاش می کنیم تا در این 4 بازی امتیازات کامل بگیریم البته کار سختی است. امسال شرایط سختی داشتیم وامیدوارم تا پایان فصل اتفاقات خوبی بیافتد.انسان به امید زنده است و ما هم امیدوار هستیم بتوانیم در لیگ بمانیم و مطمئن باشید پیکان در لیگ می ماند.

سر بازی تراکتور و نسف حرص خوردم
من بازی تراکتور با نسف قارشی را دیدم و خیلی ناراحت شدم. هم حرص خوردم و هم عصبانی شدم هم اینکه چون با تیم دومش بازی می کرد کمی خوشحال شدم چون اگر با تیم اصلی بازی می کرد پیروز می شد.

بازی با تراکتور استرس دارد
هر دو تیم در حال حاضر شرایط سختی دارند. تراکتور که قهرمانی را می خواهد و ما هم می خواهیم برای ماندن در لیگ سه امتیاز را بگیریم. این بازی استرس زیادی دارد و هم می تواند بازی کسل کننده ای باشد اگر دو تیم محتاط بازی کنند. این بازی می تواند قشنگ هم از آب در بیاید اگر دو تیم حمله کنند. تونی از وقتی به این تیم آمده تراکتور خوب بازی کرده و از لحاظ روحی و روانی هم به تیم کمک کرده.

دوست دارم تراکتور قهرمان شود
در حال حاضر من به باشگاه پیکان تعهد دارم و دوست دارم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم بکنم.در بازی رفت هم این تیم را بردیم و اگر وجدانی نگاه کنیم من باید برای تیمم با تمام وجود بازی کنم. اما دوست دارم امسال تراکتور قهرمان شود.این تیم خوب است و استحقاق قهرمانی را دارد.

برای تونی دسته گل می برم
قبل از بازی سمت تونی می روم و برای او دسته گل می برم.نیم فصل هم قرار بود به تراکتور بروم که باشگاه پیکان رضایتنامه ام را صادر نکردند. دوست داشتم در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کنم و امیدوارم این تیم در لیگ قهرمان شود.اگر هم گل بزنم به هیچ وجه خوشحالی نمی کنم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نصرتی
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند