فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۹۸۴
انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴

نصرتی: به تراکتور گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

عصر ایران
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.
محمد نصرتی مدافع پیکان باید در این هفته برابر تیم سابقش تراکتورسازی به میدان رود و به همین دلیل این دیدار برای او حساسیت زیادی دارد.

نصرتی پیش از این بازی حساس برای هر دو تیم و شرایط پیکان در انتهای جدول گفت و گویی به "ورزش سه" گفت:

در فاز حمله مشکل داریم
مشکل ما این است که در فاز حمله پرتعداد نیستیم و همانطور که در کارهای دفاعی خوب هستیم باید در کار حمله هم حضور فعال داشته باشیم.ما باید در خط حمله اعتماد به نفس مان را دوباره بدست بیاوریم تا بتوانیم در این 4 بازی باقی مانده خوب کار کنیم. باشگاه از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کرده و همگی تلاش می کنیم تا در این 4 بازی امتیازات کامل بگیریم البته کار سختی است. امسال شرایط سختی داشتیم وامیدوارم تا پایان فصل اتفاقات خوبی بیافتد.انسان به امید زنده است و ما هم امیدوار هستیم بتوانیم در لیگ بمانیم و مطمئن باشید پیکان در لیگ می ماند.

سر بازی تراکتور و نسف حرص خوردم
من بازی تراکتور با نسف قارشی را دیدم و خیلی ناراحت شدم. هم حرص خوردم و هم عصبانی شدم هم اینکه چون با تیم دومش بازی می کرد کمی خوشحال شدم چون اگر با تیم اصلی بازی می کرد پیروز می شد.

بازی با تراکتور استرس دارد
هر دو تیم در حال حاضر شرایط سختی دارند. تراکتور که قهرمانی را می خواهد و ما هم می خواهیم برای ماندن در لیگ سه امتیاز را بگیریم. این بازی استرس زیادی دارد و هم می تواند بازی کسل کننده ای باشد اگر دو تیم محتاط بازی کنند. این بازی می تواند قشنگ هم از آب در بیاید اگر دو تیم حمله کنند. تونی از وقتی به این تیم آمده تراکتور خوب بازی کرده و از لحاظ روحی و روانی هم به تیم کمک کرده.

دوست دارم تراکتور قهرمان شود
در حال حاضر من به باشگاه پیکان تعهد دارم و دوست دارم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم بکنم.در بازی رفت هم این تیم را بردیم و اگر وجدانی نگاه کنیم من باید برای تیمم با تمام وجود بازی کنم. اما دوست دارم امسال تراکتور قهرمان شود.این تیم خوب است و استحقاق قهرمانی را دارد.

برای تونی دسته گل می برم
قبل از بازی سمت تونی می روم و برای او دسته گل می برم.نیم فصل هم قرار بود به تراکتور بروم که باشگاه پیکان رضایتنامه ام را صادر نکردند. دوست داشتم در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کنم و امیدوارم این تیم در لیگ قهرمان شود.اگر هم گل بزنم به هیچ وجه خوشحالی نمی کنم.

برچسب ها: نصرتی
ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»