فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۰۴۸
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

انحلال سرخابی‌ها قبل از واگذاری منتفی است!

عصر ایران
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد تصور این است که از مزایده سوم استقلال و پرسپولیس استقبال می‌شود. وی همچنین گفت: هواداران نگران نباشند زیرا بحث انحلال این دو باشگاه قبل از واگذاری برند آنها منتفی است.
 رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد تصور این است که از مزایده سوم استقلال و پرسپولیس استقبال می‌شود. وی همچنین گفت: هواداران نگران نباشند زیرا بحث انحلال این دو باشگاه قبل از واگذاری برند آنها منتفی است.
به گزارش خبرنگار مهر، میرعلی اشرف پوری حسینی درباره اینکه آیا در آستانه سومین مزایده استقلال و پرسپولیس، پاکتی به دست سازمان خصوصی سازی رسیده است یا خیر، اظهار کرد: ما تا روز آخر دستمان را رو نمی‌کنیم ولی تصورمان این است که از مزایده استقبال می‌شود.

وی افزود: مذاکراتی در این مدت انجام شد و ما مراجعاتی هم داشتیم ولی اجازه بدهید تا روز مزایده یا یک روز قبل چیزی نگویم.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره تسهیلات جدید واگذاری، تاکید کرد: ما مزایده‌های قبل را آسیب شناسی کردیم و متوجه شدیم که دو ایراد داشت. یکی اینکه مالکان باشگاه‌ها حق شرکت در مزایده را نداشتند ولی الان مالکان باشگاه‌ها می‌توانند در واگذاری استقلال و پرسپولیس حضور یابند به شرطی که برای فصل آینده تیم خودشان را رها کنند.

وی ادامه داد: اصلاح دوم هم به ۲۰ درصد سهم هواداران و پیشکسوتان مربوط بود. پیش از این الزام آور بود که خریداران باشگاه باید این ۲۰ درصد را با قیمت سازمان خصوصی سازی و یا کمتر به هواداران و پیشکسوتان بدهند ولی حالا این دو الزام برداشته شد. خریداران می‌توانند این سهام را به هواداران و پیشکسوتان بدهند یا ندهند. همچنین اگر خواستند می‌توانند با قیمتی بالاتر از آنچه که ما گذاشته بودیم، آنرا واگذار کنند.

پوری حسینی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: خواسته آخر متقاضیان این بود که برای اقساط خرید، زمان بیشتری داشته باشند که پیش پرداخت ۲۰ درصد و اقساط آن به ۵ سال تغییر یافت. با این سه تسهیل، ما در انتظار مزایده سوم هستیم.

وی اضافه کرد: هیات واگذاری قید مزایده اول، دوم و سوم برای ما نداشت اما قید آنها فروش برند به اضافه ورزشگاه و ساختمان مرکزی فروخته شده و سپس این دو باشگاه منحل شود. قاعدتا وقتی لیگ شروع می‌شود، تا پایان لیگ کسی علاقه ندارد دست به ترکیب باشگاه‌ها بزند، به همین دلیل علاقمندیم قبل از آغاز فصل آینده برند این دو باشگاه فروخته شود زیرا در اواسط فصل نمی‌توان برند را واگذار کرد و در اینصورت استفاده از برند به فصل آینده موکول می‌شود که این بحث مدیریتی است نه مصوبه‌ای.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان گفت: اگر مزایده سوم هم احیانا با استقبال همراه نشود، ممنوعیتی برای مزایده‌های چهارم و پنجم و ... نداریم. تازمانیکه برند واگذار نشود، اصولا وظیفه‌ای برای انحلال دو باشگاه نداریم. ابتدا باید دو برند واگذار شده و استقلال و پرسپولیس مالک پیدا کند، سپس این دو باشگاه منحل شود؛ لذا هواداران نگران نباشند زیرا بحث انحلال قبل از واگذاری برند دو باشگاه منتفی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرخابی ها
ارسال به دوستان
شاپور رحیمی، مدیر پیشین مرکز حفظ و اشاعه موسیقی درگذشت بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران