فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۳۵۰
انتشار: ۲۳:۴۴ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴

کریمی: ایل و تبار بازیکنان، اعتراض می کنند

عصر ایران
سرمربی تیم ملوان معتقد است حداقل یک امتیاز کمترین حق شان از این بازی بود.

سرمربی تیم ملوان معتقد است حداقل یک امتیاز کمترین حق شان از این بازی بود.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با نفت گفت: اصلا حق ما در این بازی باخت نبود، بسیار خوب بازی کردیم و حداقل یک امتیاز حق ما از این بازی بود که به آن نرسیدیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که می توانستیم توسط آنها به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در رابطه با بازی بازیکنانش گفت: اصلا دوست ندارم عملکرد فردی بازیکنان را مورد بررسی و انتقاد قرار دهم، اما پورغاز در هر دو صحنه ای که ما گل دریافت کردیم خوب عمل نکرد، گل اولی که ما دریافت کردیم روی اشتباه او بود که توپ به ابراهیمی رسید و وی دروازه ما را باز کرد و در گل دوم هم در صحنه ای که اصلا موقعیت خطرناکی نبود این بازیکن بی مورد توپ را لو داد و برای بار دوم دروازه ملوان گشوده شد.

کریمی در رابطه با بازی خوب ملوانان در ابتدا و انتهای بازی گفت: طبیعی است که وقتی بازی خوبی انجام می دهید یک اشتباهی مرتکب می شود، کمر آن تیم شکسته میشود، در نیمه اول ما بازی را خوب شروع کردیم اما با یک اشتباه گل خوردیم در گل دوم هم اصلا موقعیت نبود پورغاز توپ را لو داد و همان توپ وارد دروازه شد.

او ادامه داد: بعد از گل دوم احساسی بازی کردیم، فرزاد حاتمی اصلا مهاجم هدف ما نبود که توپ ها به او ختم شود، اما بازی احساسی شد و توپ ها برای او فرستاده شد، ما تاکتیکی برای فرزاد در نظر گرفته بودیم که نمی توانم بگویم.

کریمی در ارتباط با اعتراض و شعار تماشاگران این تیم بعد از تعویض پژمان نوری گفت: انزلی شهر کوچکی است و طبیعی است که هرکسی فامیلش یا بچه محلش و یا ایل و تبارش بیایند درون استادیوم و از تعویض فامیل شان ناراحت شوند و شعار دهند، ولی چندتا مربی به من گفتند چرا پژمان را زودتر تعویض نکردی چون او خسته بود، این تصمیم، تصمیم کادر فنی 5 نفره بود و این فامیل بازی ها هم برای دهه 60 است.

وی در رابطه با عدم تعوض محسن یوسفی و فرزاد حاتمی که خسته به نظر می رسیدند گفت: من هیچوقت در کار شماها دخالت نمی کنم و چیزی نمی پرسم چون کار من نیست، از شما هم خواهش می کنم در کار من دخالت نکنید، تماشاگرانی هم که اعتراض کردند باید بدانند این کادر فنی همان است که از 9 بازی 17 امتیاز گرفته است.

کریمی درباره روند نتیجه گیری این تیم ادامه داد: این اتفاقات پیش می آید، همانطور که نفت تهران بعد از 18 بازی در دوهفته پشت سر هم شکست خورد تیم ما هم بعد از 4 برد در 2 بازی نتیجه نگرفته است، همانطور که خود ملوان هم مثلا 17 هفته نتیجه نگرفت و حالا 6 هفته است که نتیجه می گیرد.

وی در رابطه با داوری این بازی گفت: داوری بسیار بی نقص بود در این 40 سالی که من مربیگری می کنم هیچوقت قضاوت به این بی نقصی ندیدم فحاشی تماشاگران هم به داور اصلا کار درستی نبود همانطور که ممکن از خانواده داورها بازی را ببینندو من در جریان بازی بودم و نشنیدم تماشاگران بی احترامی کرده باشند.

کریمی در پایان گفت: ملوان با همین امتیازات در لیگ برتر می ماند.
برچسب ها: کریمی
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد