فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۰۷۴
انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۴
این فصل تجربه منفی برای من بود

اسکوچیچ: از جایگاه فولاد در لیگ راضی هستم

عصر ایران
دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان از جایگاه فولاد در جدول پیش از بازی با صبا ابراز رضایت کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان از جایگاه فولاد در جدول پیش از بازی با صبا ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در رابطه با آخرین دیدار لیگ برتر در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد:

خاطرات خوبی از قم دارم
ش از این با ملوان به قم آمده بودم والبته خاطرات خیلی خوبی هم از این شهر دارم. همینطور که می دانید بازی فردا اهمیت فراوانی برای ما دارد تا رتبه مان در جدول را بهبود ببخشیم.

بازیکنان در هفته آخر بی خیال می شوند
متاسفانه دیدار آخر در لیگ تا حدودی نفرات را بی خیال می کند و من امیدوارم فردا چنین نباشد. معمولا بازیکنان در هفته آخر به این فکر هستند که چگونه خانه هایشان بروند و فصل آینده کجا باشند. اما من تلاش کردم بازیکنان را از نظر فکری آماده کنم در شرایط مسابقه باشند. ضمن اینکه صبا تیم خوبی است و عملکرد خوبی داشته است.

جای تعجب دارد که زودتر افت نکردیم
سرمربی فولاد درباره نتایج فولاد در این فصل وفراز و نشیب هایی که این تیم داشت گفت: من فکر می کنم این مساله پدیده غریبی نیست و ما در مسابقات آسیایی نیز حضور داشتیم و فشار زیادی روی تیم ما بود. تنها مساله ای که مایه تعجب است این است که چرا ما بیش از این و زودتر از این دچار چنین افتی نشدیم. خیلی وقت است که قراردادم را با فولاد تمدید کرده ام. تقریبا 10 روزی است که با فولاد تمدید رسمی کرده ام.

از جایگاه فولاد راضی هستم
سرمربی فولاد درباره اینکه آیا از جایگاه تیمش در جدول راضی است یا نه گفت:با توجه به مشکلاتی که داشتیم و خودتان می دانید من خیلی از جایگاهی که هستیم راضی هستم. ما سه بار تیم را به طور کامل تغییر دادیم و در هر بازی هم سه ، چهار بار لازم بود چنین کاری را بکنیم. با توجه به اینکه ما بازیکنان خود را بعد از شروع فصل از دست دادیم نه قبل از شروع فصل، این به مشکلات ما افزود.

ایران پتانسیل عظیمی در فوتبال دارد
لیگ چهاردهم در مقایسه با لیگ سایر کشورها لیگ باکیفیت تری است و همیشه اعتقادم بر این است که کشور ایران پتانسیل عظیمی در ورزش و به خصوص فوتبال دارد و نیاز به برنامه ریزی است تا از این استعدادها استفاده شود.

داوران هم اشتباه می کنند
سرمربی فولاد درباره با قضاوت های داوران در طول فصل ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است بازی را برنده شویم و از نحوه قضاوت راضی نباشیم. اشتباهات داوری در طول مسابقات رخ می دهد و داوران هم مثل مربیان در طول فصل اشتباه دارند.

این فصل تجربه منفی برای من بود
طبعا هر تیم که قهرمان شود بهترین تیم لیگ برتر است. من خودم فردی هستم بسیار جاه طلب و امیدوارم باشگاهم مثل خودم باشد. امیدوارم با کمک هم تیمی را بسازیم فصل آینده برای قهرمانی به میدان برویم. این فصل یک تجربه منفی برای من بود و به خاطر همین بی صبرانه منتظر هستیم فصل جدیدی آغاز شود.
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود