فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۲۰۸
انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۴

پرسپولیسی‌ها خواستار تعویق مزایده چهارم شدند!

عصر ایران
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس خواستار به تعویق افتادن مزایده چهارم سرخ‌آبی‌ها شد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس خواستار به تعویق افتادن مزایده چهارم سرخ‌آبی‌ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین نژادفلاح، قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی از سازمان خصوصی‌سازی درخواست کرد تا مزایده چهارم باشگاه پرسپولیس را به تعویق بیندازد چرا که پرسپولیس 29 اردیبهشت‌ماه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود و این مسئله با توجه به حساسیتی که دارد می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد.
نژادفلاح در این زمینه از وزیر ورزش و معاونان خواسته تا با سازمان خصوصی‌سازی صحبت کرده و برگزاری مزایده به تعویق بیفتد. اگر اصراری هم بر برگزاری در این تاریخ است حداقل پاکت‌ها پس از بازی پرسپولیس در آسیا بازگشایی شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه