فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۹۰۲
انتشار: ۲۳:۵۵ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۴

منصوریان: از تمام بازیکنانم راضی ام

عصر ایران
سرمربی تیم نفت تهران پس از پیروزی تیمش در مقابل الاهلی گفت: از تمام هواداران ممنونم و دست تک تک آنها را می بوسم که از ما حمایت کردند.

سرمربی تیم نفت تهران پس از پیروزی تیمش در مقابل الاهلی گفت: از تمام هواداران ممنونم و دست تک تک آنها را می بوسم که از ما حمایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پایانی بازی تیمش گفت: از همه هواداران ممنونم که ما در این بازی تنها نگذاشتند و دست تک تک شان را می بوسم، چه آنهایی که از پای تلویزیون بازی ما را دیدند و چه آنهایی که به ورزشگاه آمدند.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی راضی هستم اما فرصت های بیشتری داشتیم مانند ضربه ای ایمان مبعلی زد، که می توانستیم با به ثمر رساندن آنها خیال خودمان را برای بازی برگشت راحت کنیم، با توجه به گل نشدن فرصت هایمان بازهم از بازیکنانم راضی هستم، حتی از امین حاج محمدی و ارسلان مطهری هم راضی هستم که فرصت های مسلمی را ازدست دادند. با این پیروزی که به دست آوردیم با روحیه به عربستان می رویم.

منصوریان در باره سوالی که در رابطه نشان دادن عدد چهار با دو دست، که توسط وی انجام شد گفت: منظور من از نشان دادن این دو چهار، هشت بود چراکه وقتی خودم به ورزشگاه می آمدم در جایگاه هشت می نشستم و از آنجا فوتبال را می دیدم، من احترام زیادی برای همه پرسپولیسی ها قائلم و هرگز اینچنین کاری را نمی کنم، علاوه بر آن با تمام بازیکنان این تیم دوست هستم، به طور مثال با اینکه یک زمانی با کریم باقری رقیب بودم و روبرویش بازی می کردم اما الان او را می بینم نهایت احترام را به او می گذارم.

سرمربی تیم نفت در رابطه با تاکتیک این تیم در بازی برگشت گفت: با توجه به اینکه ما فینال جام حذفی را هم در پیش داریم مجبوریم تاکتیک های مختلفی را به کار بگیریم، در بازی برگشت نیز قطعا با ترکیب متفاوت و با تغییر زیاد به دیدار الاهلی خواهیم رفت. ما با این بازی که مقابل الاهلی به انجام رساندیم شناخت زیادی نسبت به آنها پیدا کردیم که در بازی برگشت به دردمان می خورد و بهتر فهمیدیم که باید مقابل آنها چگونه بازی کنیم.

وی در رابطه با میزبانی عربستانی ها گفت: نگاه من اصلا نسبت به میزبانی آنها منفی نیست، شاید بگویند الاهلی میزبان خوبی برای ما نخواهد بود اما ما با نگاه به میزبانی الشباب آنجا می رویم و مطمئن هستیم آنها شرایط خوبی را مهیا می کنند.

او در پایان راجع به کیفیت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مقایسه آنها با تیم های حاضر در لیگ برتر گفت: قطعا لیگ قهرمانان آسیا از کیفیت بالاتری برخوردار است، چرا که بهترین تیم های کشورهای آسیایی در آن حضور پیدا خواهند کرد اما در لیگ برتر 16 تیم حضور دارند که ممکن کیفیت خوبی نداشته باشند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: منصوریان
ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)