فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۴-۰۱-۱۳۸۷
کد ۳۹۸۰۹
انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۴-۰۱-۱۳۸۷

تاثیر سویا در پیشگیری از سرطان

عصر ایران
پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف سویا را در پیشگیری از بیماری های قلبی و پوكی استخوان نشان داده بود.

پژوهشگران بار دیگر از سودمندی سویا در حفظ سلامت زنان خبر دادند.

به گزارش شبكه خبر، آخرین شماره نشریه پزشكی سرطان شناسی بالینی نوشت: وجود مقدار فراوان سویا در برنامه غذایی زنان ، خطر بروز سرطان سینه را در آنان كاهش می دهد.

پژوهشگران با بررسی بیش از 24 هزار زن میانسال در ژاپن متوجه شدند : خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی كه بیشترین میزان استروژن های گیاهی و ایزوفلاوون را كه به وفور در سویا وجود دارد، مصرف می كنند ، 65 درصد كمتر از دیگران است .

پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف سویا را در پیشگیری از بیماری های قلبی و پوكی استخوان نشان داده بود.

ارسال به دوستان
پایان تراژدی اشتغال با جابه‌جایی نقش‌ها/ کارآفرینان به جای مدیران اداری تصمیم بگیرند محسنی اژه ای: سردمداران آمریکایی مفهوم غیرت و حمیّت ایرانی را درک نکرده‌اند معمای کرم‌هایی که علم را به چالش کشیدند / آیا می‌توان با خوردن یک قرص پیانو زدن یاد گرفت؟ هشدار نیروی دریایی سپاه: نزدیک شدن شناورها به تنگه هرمز به‌منزله همکاری با دشمن تلقی می‌شود حمله پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین اگر این خوراکی‌ها را نمی‌خورید، دچار کمبود پتاسیم می‌شوید نگاهی به معماری تاریخی ل‌آرتیستیک در شهر نیس فرانسه (+عکس) روزنامه خراسان: امیر کویت، خیلی وقیح شده؛ ایران باید او را سرجایش بنشاند! معماری جالب ساختمان یک پارکینگ در پرتغال (+عکس) سپاه: محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد درخواست ترامپ برای تصویب بودجه ۳۵۰ میلیارد دلاری پنتاگون تصاویر هوایی دیدنی از جاکارتا فروغ‌الدوله دختر ناصرالدین شاه به همراه دخترانش با لباس درویشی (عکس) حمله به پایگاه آمریکا در اربیل عراق تاریخ به روایت تصویر / ترکش‌های گلوله‌های ضدهوایی در آسمان جبهه غربی جنگ جهانی اول