کد خبر ۳۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۸۱۲
انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴

پولادی به ایران بیاید مادام العمر محروم می‌شود

عصر ایران
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهرداد پولادی یک فصل دیگر با باشگاه الشحانیه قطر قرارداد دارد و اگر به خاطر سربازی بخواهد به ایران بیاید با شکایت این باشگاه تا آخر عمر محروم می‌شود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهرداد پولادی یک فصل دیگر با باشگاه الشحانیه قطر قرارداد دارد و اگر به خاطر سربازی بخواهد به ایران بیاید با شکایت این باشگاه تا آخر عمر محروم می‌شود.

به گزارش فارس، افشین پیروانی در پایان تمرین تیم ملی در مورد وضعیت سروش رفیعی و سیدجلال حسینی گفت: تیم ملی مثل یک خانواده است و خانواده زمانی موفق می‌شود که همه به هم کمک کنند. اگر سروش رفیعی و سیدجلال حسینی با آن همه سابقه ملی نتواند به تیم ملی کمک کند، چه باید گفت جز اینکه این مسئله بی‌احترامی است. آقایان هم زود شروع به مصاحبه کردن نکنند و بگوید سروش رفیعی سرباز است.

وی ادامه داد: رفیعی که سرباز بود در فولاد توانست این باشگاه را در آسیا همراهی کند و ما می‌خواهیم که این بازیکن در تیم ملی هم که سرآمد باشگاه‌هاست همراه ما باشد. بهتر بود که این لطف را در حق سروش برای تیم ملی می‌کردند. اما در حال حاضر سروش رفیعی و سیدجلال نمی‌توانند همراه تیم ملی بیایند.

مدیر تیم ملی در مورد اینکه پولادی قول داد که برای سربازی به ایران بیاید اما به قولش عمل نکرد و همین مسئله برای رفیعی هم مشکل به وجود آورد، گفت: پولادی ایرانی است و به ایران برمی‌گردد. او یک سال دیگر با باشگاه الشحانیه قرارداد دارد و اگر بدون فسخ قرارداد به ایران بیاید آنها به فیفا و AFC شکایت می‌کنند و سال‌ها محروم می‌شوند. قرارداد او با باشگاهش 2 ساله است و نمی‌تواند بدون آنکه سال دوم را بگذراند به ایران بیاید و بگوید می‌خواهم به سربازی بروم در آن صورت همه عمر او را محروم می‌کنند. اگر می‌خواهند پولادی به این خاطر همه عمر محروم شود او به ایران بیاید.

وی در مورد اینکه وضعیت سیدجلال و سروش رفیعی چه می‌شود،‌گفت: در حال حاضر این دو بازیکن نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند ضمن اینکه سردار آزمون هم مشکل دارد و به او گفته‌اند مشکل چند بار خروج پیدا کرده و باید فردا رویت شود تا بتواند دوباره اجازه خروج بگیرد. این هم یک مشکل دیگر که به مشکلات ما اضافه شد و در حال حاضر 3 بازیکن تیم ملی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. این آخرین خبر است که به شما می‌گویم و 3 بازیکن نمی‌توانند با تیم ملی بیایند. حالا دوستان جوابگو باشند.

وی در مورد اینکه چرا با مسئولین نظام وظیفه جلسه برگزار نشد، گفت: قرار بود که نزد مسئولان ستاد کل برویم نمی‌خواستیم هم بی‌قانونی کنیم. فقط می‌خواستیم ببینیم مشکل را چگونه می‌شود حل کرد. وقت قرار قبلی هم نداشتیم. اینکه برخی مصاحبه کردند و گفتند هیچ قراری با ما نداشتند درست نیست. اینکه بخواهیم جواب همدیگر را بدهیم خوب نیست. ما نمی‌خواستیم قانون را دور بزنیم. فقط می‌خواستیم همانگونه که سروش رفیعی با فولاد در آسیا حضور داشت تیم ملی را هم همراهی کند. وظیفه هر کسی است که به پرچم و کشورش احترام بگذارد. ما هم نمی‌خواستیم بی‌قانونی کنیم.

پیروانی در مورد اینکه چرا هاشم بیک‌زاده امروز تمرین نکرد و آیا اعتصاب کرده بود، گفت: لطفا همان چیزی که می‌گویم بنویسید. بیک‌زاده سرما خورده بود و با اجازه کادر فنی استراحت کرد. همه بازیکن تیم ملی هستند و می‌خواهند به تیم ملی کمک کنند. باید به آنها احترام بگذاریم. از شما خبرنگاران هم که در 3 اردو حضور داشته و اخبار تیم ملی را پوشش دادید تشکر می‌کنم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: الشحانیه
ارسال به دوستان
انتقاد تند زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد