فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۰۳۳۱
انتشار: ۲۲:۰۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴

عبدالله زاده: میخواهم جایی باشم که پیشرفت کنم

عصر ایران
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان اکنون با به اتمام رساندن دوران سربازی اش به مدت 7 ماه در تیم نیروی زمینی از شروع لیگ پانزدهم می تواند کارش را در یکی از دو تیم نظامی ملوان یا تراکتورسازی شروع کند.

هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان اکنون با به اتمام رساندن دوران سربازی اش به مدت 7 ماه در تیم نیروی زمینی از شروع لیگ پانزدهم می تواند کارش را در یکی از دو تیم نظامی ملوان یا تراکتورسازی شروع کند.

به گزارش "ورزش سه" احمد عبدالله زاده گفت: فقط خدا را شکر می کنم که روز های سختم تمام شد و به زودی می توانم در لیگ برتر کارم را از دوباره شروع کنم از تمام مسوولینی به خصوص آقایون باران چشمه و کمالی که شرایط را برایمان فراهم کردند تا بتوانیم دوباره در لیگ برتر بازی کنیم ممنونم همچنین از آقای حسن پور مسوول نیروی زمینی تشکر میکنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد امسال قرار است در ملوان توپ بزند یا تراکتورسازی پاسخ داد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و من تابع تصمیم مسوولین هستم اما به شخصه دوست دارم در جایی بازی کنم که پیشرفت کنم.

بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان با ابراز خشنودی از اینکه وضعیت فولاد امروز سرو سامان گرفت در این باره ادامه داد: برای آقای اژدری مدیرعامل جدید فولاد آرزوی موفقیت می کنم انشاالله که کادر مدیریتی جدید بتواند تیمی قوی راه روانه مسابقات کند همچنین برای آقای دهکردی و اعضای هئیت مدیره مه استعفا دادند آرزوی موفقیت می کنم ،امیدوارم تیم سابقم امسال با هدایت آقای اسکوچیچ فصل خوبی داشته باشد،در ضمن از بختیار رحمانی،کاپیتان فصل گذشته فولاد که همیشه هوای هم هم تیمی هایش به خصوص ما سرباز ها را داشته نیز تشکر می کنم امیدوارم هرجا که هست موفق باشد‌.

عبدالله زاده که نامش در لیست 50 نفره کارلوس کی روش در اردوی اول قرار داشت ولی از لیست نهایی خط خورد در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: جا دارد از آقای کی روش تشکر کنم ،از اینکه اسمم خط خورد ناراحت نیستم بلکه تمام تلاشم را می کنم تا در اردو های بعدی دوباره نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم،از اینکه ایشان به جوان ها میدان و بها می دهد خوشحالم امیدوارم تیم ملی بتواند روز به روز بیش تر موفق باشد.

وی در پایان در مورد دلیل عدم همراهی تیم ملی امید در اردوی ترکیه افزود: تمام کارهایم انجام شده بود ولی فقط پاسپورتم در قسمت تخلفات گذرنامه است به همین دلیل از اردو های بعدی می توانم کنار تیم ملی امید باشم،انشاالله که این تیم با یاری بچه ها و کادر فنی کار بلد که در راس آن آقای خاکپور قرار دارد به المپیک راه پیدا کند.
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده