فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۴۱۹۴
انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۴

درخشان:اگر خارجی بودم تا الان پولم را داده بودند

عصر ایران
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر خارجی بودم تا الان مسئولان باشگاه پرسپولیس پولم را داده بودند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر خارجی بودم تا الان مسئولان باشگاه پرسپولیس پولم را داده بودند.

به گزارش  تسنیم، حمید درخشان به همراه مسعود مومنی مربی بدنساز فصل گذشته پرسپولیس امروز در محل این باشگاه حاضر شدند تا پیگیر مطالبات‌شان باشند اما به خاطر عدم حضور علی‌اکبر طاهری در ساختمان باشگاه پرسپولیس موفق به این کار نشدند.

درخشان در این خصوص گفت: آمده بودم تا مطالباتم را از باشگاه پرسپولیس بگیرم اما چون طاهری در باشگاه نبود، موفق به انجام این کار نشدم.

وی ادامه داد: اگر خارجی بودم مسئولان باشگاه پرسپولیس تا الان پولم را داده بودند. واقعا دیگر از این همه رفت و آمد به باشگاه پرسپولیس و پیگیری مطالباتم خسته شده‌ام.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: درخشان
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند