فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۴۴۲۰
انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۴

دغاغله: می خواهم با اسکوچیچ تاریخ را تکرار کنم

عصر ایران
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در این تیم خیلی بدشانسی آورد و از ابتدا مصدومیت مانع بازی اش شد و سپس به دلایلی روی نیمکت نشست، برای لیگ پانزدهم راهی فولادخوزستان شده تا زیرنظر اسکوچیچ که در ملوان نیز سرمربی اش بوده به کارش بپردازد.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در این تیم خیلی بدشانسی آورد و از ابتدا مصدومیت مانع بازی اش شد و سپس به دلایلی روی نیمکت نشست، برای لیگ پانزدهم راهی فولادخوزستان شده تا زیرنظر اسکوچیچ که در ملوان نیز سرمربی اش بوده به کارش بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دغاغله در مورد اینکه چرا فولاد را برای ادامه راهش انتخاب کرد، گفت: من چند پیشنهاد داشتم همه آنها را بررسی کردم و دیدم فولاد بهترین گزینه است و این را به خوبی می دانستم که مربی این تیم من را می شناسد. به هر حال فولاد تیم شهر خودم است و دوست داشتم در اهواز بازی کنم. یکی از دلایلی که من به این تیم آمدم این است که به عنوان یک اهوازی واقعا برای اهواز دل می سوزانم و با دل و جان کار می کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد می تواند در فولاد به دوران اوجش بازگردد یا خیر پاسخ داد: انشاالله که همین طور باشد. من دلم می خواهد به دوران اوجم برگردم و برای تیمم مثمرثمر باشم و گلزنی کنم. البته گل زدن من خیلی مهم نیست اگر ببینم که هم تیمی ام در موقعیت صددرصد گل قرار دارد به او پاس می دهم زیرا تمام تلاش من برای موفقیت فولاد است. تمام سعی ام را می کنم دورانی که در ملوان با اسکوچیچ داشتم را دوباره تکرار کنم.

او در مورد اینکه با پرسپولیس تسویه حساب کرده یا نه پاسخ داد: نه من طلبم را نگرفتم با آقای طاهری توافق کردم قرار شده تا دو ماه دیگر پولم را کامل بگیرم من هم روی حرفشان حساب باز کردم.

بازیکن حال حاضر فولاد در پاسخ به این سوال که بابت جدایی اش از پرسپولیس ناراحت است یا خیر گفت: نه اصلا ناراحت نیستم چون بهترین کار را کردم زیرا برانکو اعتقادی به بازی ام نداشت و حتی اگر در لیستش هم نبودم باز هم در این تیم نمی ماندم. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است اما اگر قرار بود یک سال دیگر روی نیمکت بنشینم فوتبالم نابود می شد خدا را شکر بدون هیچ بحث مالی به فولاد آمدم. نمی خواهم بگویم سفید امضا کردم اما این را بدانید که پول هرگزم در اولویتم نبود و فوتبال برایم اهمیت داشت.

دغاغله در مورد شرایط تمرینات فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرینات منظم اسکوچیچ خیلی خوب است. این مربی کروات روز اول برنامه یک ماهه به باشگاه داد و ما طبق همان برنامه تمرین می کنم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی در پایان افزود: جای بازیکنانی همچون بختیار، رفیعی و بقیه سربازها و کسانی که جدا شدند خالی است ولی بازیکنانی که اسکوچیچ گرفته همگی را طبق تاکتیک مدنظر خودش خریدند. در آخر از تماشاگران می خواهم در طول فصل از او حمایت کنند تا هم ما و هم آنها به هدفی که می خواهیم برسیم.
برچسب ها: دغاغله
ارسال به دوستان
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد