فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۴۷۴۶
انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۴

کشف بيش از يک تن ماده مخدر در يزد

در عملیات ایست وبازرسی در نیمه شب گذشت یک تن ماده مخدر در یزد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران انتظامی یزد نیمه شب گذشته در یک عملیات ایست بازرسی در ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز یک تن ماده مخدر تریاک کشف کردند.

سردار کاکاوند افزود: این مقدار ماده مخدر از یک دستگاه کامیون تانکر دار ولوو که از شرق کشور به سمت یزد در حرکت بود بدست آمد .

وی گفت: در این عملیات 647 کیلو تریاک ، 210 کیلو هروئین و 160 کیلو حشیش کشف شد .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: موادمخدر ، یزد
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه