فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۷۶۳۲
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴

پرسپولیس با سه محروم به مصاف پدیده می‌رود

عصر ایران
پرسپولیسی ها در هفته اول لیگ برتر، فصل را با سه بازیکن محروم آغاز خواهند کرد.

پرسپولیسی ها در هفته اول لیگ برتر، فصل را با سه بازیکن محروم آغاز خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی و علیرضا نورمحمدی دو بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت نمی توانند در هفته اول لیگ برتر در ترکیب پرسپولیس برابر پدیده مشهد به میدان بروند و به نظر می رسد در صورت توافق مسوولان پرسپولیس محمدباقر شعبانی در این دیدار حساس درون دروازه این تیم جای سوشا مکانی قرار گیرد.

مهدی طارمی نیز به دلیل اخراج در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اولین مسابقه رسمی تیمش را از دست داد و نمی تواند در برابر شاگردان رضا مهاجری در ترکیب قرار گیرد. از بین این سه بازیکن دو تای آن مطمئنا جزو ترکیب اصلی برانکو ایوانکوویچ در فصل پیش رو خواهند بود و سرمربی کروات با توجه به این محرومیت باید فصل را بدون این دو بازیکن آغاز کند.
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال به دوستان
شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد