فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۷۹۵۵
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۴

کریمی:خودم را قاطی عابدزاده و مهدوی کیا نمی کنم

عصر ایران
علی کریمی که این روزها نه بازی می کند و نه مربیگری همچنان بهترین تابلو برای فوتبال ایران است و مسوولان فوتبال ایران تلاش می کنند برای بهتر شدن کیفیت جشن هایشان از او استفاده کنند. او درجشن بهترین های فصل گذشته لیگ برتر صحبت هایی کرده که رسانه های مختلف قسمت های متفاوتی از آن را منتشر کرده اند. شاید کامل ترین آنها مصاحبه ای است که می خوانید مصاحبه ای که از سایت های مختلف جمع آوری شده .
 مربی سابق تیم ملی گفت:من گفتم فعلا با این شرایط قصدی برای فعالیت در فوتبال ندارم و به کارهایم می رسم.

علی کریمی پس از پایان مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر اظهار داشت:مراسم خوبی است که هر سال سازمان لیگ برگزار می کند.سال به سال ایراداتش باید برطرف شود و به نحو احسن برگزار شود.
وی درباره اینکه چه نظری درباره افرادی که انتخاب شدند گفت:قبلا شرایط انتخاب جور دیگری بود.امسال شرایط مانند همه دنیا است و مربیان و جامعه فوتبال در این انتخابات نقش داشتند که به نظرم کار خوبی بود.به کسانی که انتخاب شدند و نشدند تبریک می گویم.امیدوارم آنهایی که این عنوان را کسب نکردند هم در سال آینده موفق باشند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه افرادی مثل عابدزاده و مهدوی کیا در خارج از کشور حضور دارند و در ایران به کارشان ادامه نمی دهند اظهار داشت:اگر جز این باشد باید تعجب کرد.در کشور ما از تجارب استفاده نمی شود.من خودم را قاطی عابدزاده و مهدوی کیا نمی کنم.همه فوتبالیست ها یک روزی فوتبال شان تمام می شود.باید یک روز از تجارب این اساتید استفاده کنیم.
وی درباره اینکه گفته بود قصد بازگشت به فوتبال را ندارد بیان داشت:من گفتم فعلا با این شرایط قصدی برای فعالیت در فوتبال ندارم و به کارهایم می رسم.اگر خدا قسمت کند در آینده کار می کنم.
مربی سابق تیم ملی درباره اینکه چرا اردوی تیم ملی را در آستانه جام ملت ها ترک کرد اظهار داشت:شما نوشدارو پس از مرگ سهراب هستید.جام ملت ها تمام شد و جام جهانی را در پیش داریم.امیدوارم تیم ملی با قدرت در این مسابقات حاضر شود.
وی درباره وضعیت پرسپولیس در فصل آتی گفت:بازیکنانی که امسال پرسپولیس گرفت،جزو نفرات خوب در فصل گذشته بودند.امیدوارم دل هواداران را شاد کنند.پرسپولیس هم مثل بقیه تیم ها شانس قهرمانی دارد.من هم به عنوان یک پرسپولیسی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم.
کریمی درباره اینکه چه نظری درباره فصل گذشته لیگ برتر دارد اظهار داشت:کیفیت لیگ نسبت به سال های قبل بهتر بود.قهرمانی در دقیقه 90 مشخص شد و فکر نمی کنم در این سال ها چنین شرایطی رقم خورده باشد.امیدوارم سال به سال شرایط بهتر شود.

برچسب ها: علی کریمی
ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"