فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۸۳۲۲
انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۴

محیط زیست در پساتحریم به روایت ابتکار

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از آمادگی همکاری‌های بین‌المللی این سازمان در دوره پساتحریم خبر داد.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه حتما به نتیجه رسیدن توافق مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها می‌تواند در بهبود وضعیت سازمان موثر باشد، اظهار کرد: برای بهبود وضع محیط زیست درعرصه کشاورزی (بهینه سازی مصرف آب و کنترل و مهار فرآورده‌های مختلف آلوده کننده انرژی، کاهش آلودگی هوا، بحث انرژی‌های نو، موضوع مدیریت پسماند و بحث فناوریهای سبز) را مد نظر داریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در دوره بعد از تحریم امکان و آمادگی برای همکاری‌های بین‌المللی وجود دارد گفت: در این دوره بسیاری از شرکت‌ها در سطح بین المللی برای حضور در ایران و معرفی فناوری‌های سبز و سرمایه گذاری در حوزه محیط زیست مثل مدیریت پسماند و تبدیل زباله به انرژی آمادگی خواهند داشت.

ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد