فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۹۰۳۴
انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۴

اسرائیل: ایران در مذاکرات امتیازهای زیادی گرفت

 ایرنا- وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز شنبه با ابراز نگرانی از توافق حاصل شده میان ایران و غرب، گفت که تهران در مذاکرات هسته ای امتیازهای کمی به طرف مقابل داده و در ازای آن امتیازهای زیادی گرفته است.
 
 «یوال اشتانیتس» در گفت گو با نشریه صهیونیستی «هاآرتص» گفت: ایران مذاکرات هسته ای با غرب امتیازهای کمی داده اما امتیازهای زیادی گرفته است که از آن میان می توان به حفظ چرخه غنی سازی و لغو تحریم های اقتصادی اشاره کرد.

وی بدون به اشاره به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی با بیش از 200 کلاهک اتمی، غنی سازی در ایران را یک تهدید برای این رژیم و سراسر جهان تلقی کرد و گفت: ما نمی خواهیم که ایران دارای چرخه غنی سازی باشد چرا که در این صورت، تهدید ایران هسته ای همچنان پابرجا است.

اظهارات این مقام رژیم صهیونیستی در حالیست که توافق هسته ای میان ایران و غرب با استقبال بسیاری از کشورها و مقام های آنها همراه بوده است.
برچسب ها: اسرائیل ، مذاکرات
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است